Ajándékot kaptam......

Sziasztok ! 

Szeretnék Nektek két terméket bemutatni, amit egy szívemnek nagyon kedves Ismerősömtől kaptam. :) Még egyszer nagyon szépen köszönöm Neki ! :)


Az első az Yves Rocher Expressz sminklemosó szemre - 125 ml.

Gyorsan és hatékony távolítja a smink maradékait (még a vízálló szempillaspirál nyomait is) a szemkörnyékről, mégis kíméletes a bőrhöz.
Használat előtt rázza fel! Egy vattakorong segítségével törölje át vele szemhéját és a szemkörnyéki bőrt! Leöblítést nem igényel!
Növényi eredetű összetevők: bio mezőgazdaságból származó búzavirágvíz.
 
Az én véleményem róla, hogy egy fantasztikus kis finomság a bőrnek. :) A sminket egy két húzással (nem szét dörzsöléssel) hipp-hopp eltünteti, még a vízálló sminkkel is jól elbánik.
 
 
A második egy csodaszép magas fényű tartós Lovely  körömlakk (Nr. 24)
 
 
Csodaszép ezüstös csillámos,  halvány rózsaszín lakk, enyhén lilás beütéssel. Szerintem gyönyörűséges. :) 
 
Mivel ma kentem fel, így a tartósságáról még nem tudok beszámolni, de amit eltelik pár nap a bejegyzésbe be fogom írni a véleményem és persze a tényeket is. :)
 
 
 
Tudom ez a bejegyzés picit rövidke volt, de remélem azért tetszett Nektek !?
Próbáltátok már ezt a lemosót vagy használtok Lovely lakkokat, smink termékeket?  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt