Júliusi DM Kedvencek

Sziasztok! 

Lehet, hogy már lerágott csont, de én sajna csak most tudom Nektek bemutatni a júliusi DM Kedvencek, dmbox-ot. 
Sokan talán nem is tudják, tudjátok, hogy már van ilyen. De bizony, ez már a második dobozka ami megjelenik Magyarországon.

Az első doboznál még nem blogoltam, ezért azt sajna nem tudom bemutatni, de ezt már igen. :) 

Az előző pink színű volt, ez szép kék lett. Nekem nagyon tetszik, mert olyan natúr.


.....kibontva


......és íme a termékek


Alverde mono matt szemhéjpúder - 1199,-ft. 
A selymesen lágy textúrát könnyű felvinni a szemhéjra. A matt árnyalat kihangsúlyozza a szemet. Vegán termék. 

Mivel én nagyon szeretem a szemhéjfestékeket, ráadásul a natúr színeket ( 70-soft pink árnyalatot kaptam), pláne a natúrkozmetikumokat, így nekem ez a kis szépség egy főnyeremény :) Nagy örömmel fogom elhasználni.

Alverde eye catcher szempillaspirál - 1199,-ft.
A zabrostokat tartalmazó speciális dúsító kefe hosszú szempillákat és kifejező pillantást kölcsönöz. Az eye catcher szempillaspirál vegán termék, Gojibogyó kivonatot és bio napraforgó olajat tartalmaz.

Nagyon megörültem mikor megláttam, hogy ezt is bele tették a dobozba, mert eddig minden Alverde spirálom tökéletes volt és szerettem. 
De amennyire azokat szerettem , így ezt nagyon nem. Szomorú vagyok, hogy így le kell húznom szegénykét, mert jó termék lenne, de hogy bármi is látszódjon a szempilláimból minimum 6x át kell menni rajta, ami egy borzalom, időben és egyébként is. Ráadásul még ezután sem átütő az eredmény. Tényleg sajnálom nagyon ! :( 

Dove maximum protection krém dezodor - 1599,-ft.
Tudományosan igazolt izzadás elleni védelmet nyújt, miközben ápolja a bőrt a Dove 1/4 rész hidratáló krémjével. Illatától tisztának, frissnek és szépnek érezheted magad. Egyszerre véd és ápol. 

Én Dove dezodort használok, de ezt a fajtát még nem próbáltam. Pláne, hogy a dezodorokban épp az illatanyagot nem tolerálja a bőröm, ezért nem használtam még é reménykedem nem csapja ki a hónaljam. 
Viszont mióta megjelent a Dove-nak illatmentes deo stiftje azóta csak azt használom és nagyon szeretem és remélem nem fogják megszüntetni. :)

Annyit még hozzá fűznék ehhez a dezodorhoz, hogy azt sosem értettem meg miért kell 48 órás védelmet nyújtania, ha legalább a nap végén lefürdünk. De most komolyan......a 72 órás deokról már nem is beszélve. :D  

Dettol antibakteriális habszappan - 1099,-ft.
Új hab állagú antibakteriális kézmosó, amely nem csak gyengéden kényezteti a bőrt, hanem elpusztítja a baktériumok 99,9%-át is. 

Ezt eddig még nem próbáltuk, mert vannak jól bevált folyékony szappanjaink, de most már biztos ki fogjuk. Ráadásul fincsi rózsa és cseresznye illatú, amiket pedig imádok, tehát rossz nem lehet.

L'Oréal Paris Sublime Soft micellás víz - 1399,-ft.
Eltávolítja a smink és a szennyeződések maradványait az arcról, szemről, ajakról, és nyugtatja a bőrt 1 lépésben. 

Na őt már sokszor nézegettem az üzletben, de gondoltam amíg nem fogy el a másik, addig nem veszek. Így viszont nagyon örülök, hogy lehetőségem van kipróbálni.

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair Sampon - 1599,-ft.
A terméket kifejezetten a sérült gyenge haj ápolására fejlesztették ki. Fenséges, tápanyagokban gazdag formulája újraépíti a sérült sejteket és segít megelőzni a hajtöredezést az élettel teli, természetes egészségesen ragyogó hajért. 

Egy picit csalódtam, mert nem a kis füzetkében lévő terméket kaptam, ami tökéletes lett volna az állandóan vacakoló, töredező hajamhoz, de nem bánom azt sem ami az én dobozomba jutott (Crystal Shine), mert szép fényes lesz a sörényem tőle. Legalább is remélem. :) Az illata nagyon finom enyhe, de eszméletlenül kellemes. 

Signal White Now Men Deep Cool fogkrém- 729,-ft.
A Signal megalkotta a világ első speciálisan férfiak számára kifejlesztett White Now Men fogkrémet, amely klinikailag bizonyítottan azonnal fehérebb fogakat varázsol már akár egy fogmosás után.

Nem tudom ez miben más mint a sima Signal White Now, de majd kiderül, ha a férjem használatba veszi. 
Gondoltam én is kipróbálom, de azt mondta ne merjem, mert lehet kiszőrösödik a mellkasom, ha megpróbálom. :) Így hát nem tettem :) 

Ennél még annyit szeretnék elöljáróban, hogy a simánál sem tapasztaltam az első alkalommal azonnal fehérebb fogakat (mert, hogy ugye ezt ígéri), úgyhogy kíváncsi vagyok ez mivel tud többet, már ha tud egyáltalán. De majd kiderül. 


Összességében, nekem tetszenek a termékek. Örülök, hogy 2990,-ft-ért jutottam hozzá közel 9000,-ft. értékű termékekhez.  Többek között olyanokhoz is amit már ki szerettem volna próbálni.


Októberben fog megjelenni a következő doboz. Nem tudom akkor milyen feltételekkel lehet majd hozzá jutni, de ez és az előző igen csak izgalmas volt. :) 




Remélem tetszett és hasznos volt számotokra a bejegyzés ! :) Ti letudtatok csapni a dobozra? Vagy az előzőre? Használjátok valamelyik itt bemutatott terméket?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés