Decemberi Pixibox


Sziasztok ! 

Végre, végre elhoztam Nektek a december Pixibox bejegyzést. Szeretném bemutatni, hogy mik voltak a dobozkában :)






Először jöjjenek a teljes kiszerelésű termékek....







URIAGE Créme Lavante - krém tusfürdő ( 200 ml  - teljes kiszerelésű termék )

"Termálvíz alapú, intenzíven tápláló, koncentrált krém-tusfürdő 1/3 rész lipidpótló tápláló tejjel és shorea vajjal. Szappanmentes, paraben- és színezékmentes, hipoallergén. Kapható a patikákban. www.uriage.hu "

Amint megkaptam azonnal használatba vettem és azt kell mondjam, hogy szuper jó kis cucc. :) Az egész család bátran használhatja. :)









CoconutOil Cosmetics - LipBalm ajakápoló balzsam (teljes kiszerelésű termék) 

"A CoconutOil Cosmetics készítménye természetes összetevőkből előállított ajakápoló balzsam, mely túlnyomó részt kókuszolajat (70%), méhviaszt, kakaóvajat, pálmaolajat, csekély mennyiségben steviát, E-vitamint, és természetes eredetű illatanyagot tartalmaz. "


Alapjába véve nem vagyok egy nagy ajakbalzsam használó, de ez nagyon szuper és jó hidratáló. Ráadásul a természetes összetevőkből adódóan nem is fog kiszáradni a szánk a használatától, úgy mint más kemikáliától hemzsegő balzsamoktól. 










Bielenda Skin Clinic Professional hidroplasztikus anatómiai arcmaszk ( 1 db. teljes kiszerelésű termék) 


"Az anatómiailag rugalmas formájának köszönhetően pillanatok alatt arcra illeszthető textilpapír alapú arcmaszk, melyet egy intenzív és hatékony szérum itat át."

Hasonló arcmaszkot már láthattatok másik bejegyzésemben, csak az nem ez a színű és hatású Bielenda volt, hanem egy Pink.

Bár még egyiket sem volt érkezésem kipróbálni, de most a bejegyzés megírása után az egyiket fel is teszem az arcomra, hogy elmesélhessem a hatását is.






....és most jöjjenek az utazó, a mini és a minta kiszerelések.






OSiS+Glamination Strong Glossy Holdspray (100 ml - utazó méretű termék) 

"A Strong Glossy Holdspray erős tartást ad anélkül, hogy a haj elnehezülne. Könnyen fésülhető, formamegtartó teljesítmény, csillogó fény."

Nem igazán szoktam haj sprayt, hajfixáló sprayt használni, de ez biztos, hogy jól ki lesz használva azokon a napokon amikor igazán szükség van rá, pl. amikor valami eseményre megyek és kötelező, hogy szépen álljon a frizurám, és ne legyen loboncom. :)











URIAGE Isofill - intenzív ráncfeltöltő szérum (10 ml - mini termék) 

"Ránctalanító szérum, mely fokozza a bőr hyaluronsav és kollagén termelését, serkenti a sejtek szabadgyökfogó képességét. Normál/kombinált bőr esetén önmagába, száraz bőrnél krém alá javasolt a használata. Parabénmentes, hipoallergén Uriage termálvízzel."

Na ez a termék az egyik amelyik nagyon felkeltette az érdeklődésem pláne, hogy nekem nagy szükségem van a ránctalanításra.













NUXE Huile Prodigieuse többfunkciós olaj arcra, testre, hajra (10 ml - minta)

"Egy többfunkciós száraz olaj amely 6 növényi olajat tartalmaz: makadámdió, mogyoró, borágó, édes mandula, kamélia, orbáncfű."

Erről a finomságról is már írtam korábbi bejegyzésben és imádom. :) 
Annyira örülök ennek a pici kiszerelésnek, mert így be tudom hajítani a táskámba és nálam tud lenni, ha épp szükségem lenne rá :)












La Roche-Posay Rosalia CC Krém  (3 ml - minta)

"Teljes körű egységesítő korrigáló nappali arckrém (SPF 30), helyettesíti a nappali arcápolót és az alapozót. Az arcbőr megnyugszik, hidratált lesz, egységesebbnek látszik. Minden típusú érzékeny kipirosodásra hajlamos, akár rozaceás arcbőrre. Parabén mentes, hipoallergén."







BOSS Ma Vie női parfüm (2 ml minta) és BOSS Nuit női barfüm (2 ml minta) 

A Ma Vie egy nagyon kellemes virágos illatú parfüm, a Nuit egy erős karakteres illat.






A dobozban még benne volt a mindig csodálatos PIXIMAGAZIN, egy Clarins vásárlási utalvány, egy NUXE vásárlási utalvány, és egy JOY előfizetési akciós kupon. 







Szerintem most szuper jól kihasználható termékek lettek egybe csomagolva épp ezért is nagyon örülök, hogy ez a dobozka került hozzám. :)







Ti megrendeltétek a decemberi dobozt? Tetszettek a benne található teremékek ? Van olyan köztetek akinek más (Clarins, Ahava) termékek voltak benne ? 


Megjegyzések

  1. Nekem valószínűleg kedden jön meg, alig várom.Engem a Nuxe olaj érdekel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak kedden ? Ó jaj !
      Akkor remélem már tényleg megkapod és az is remélem a Tiédben is ez lesz :) nagyon fincsi :)

      Törlés
  2. Én a Clarins-os változatot kaptam, a Nuxe helyett egy 10ml-es arctisztító tej volt benne és egy 5ml-es normál-kombinált bőrre való arcápoló lotion (de ezekből is volt többféle kombináció). Mondjuk a Nuxe-nak jobban örültem volna, de annak nyilván mindenki. Rózsaszín maszkot kaptam, szintén Original ajakbalzsamot (ezt majd elcserélem, mert én sem vagyok nagy ajakbalzsamos), és Boss helyett Jimmy Choo parfümminták voltak benne. Összességében ez most egy jól sikerült dobozka volt, és végre nem sminktermékek voltak a teljes kiszerelésűek. Bár egy miniparfümöt azért szerezhettek volna a minták helyett...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a mini parfümnek én is jobban örültem volna :) Pláne, hogy nagyon szeretem őket :)
      A Nuxe valóban szuper, de azért a Clarins sem lehet rossz. Vagyis én még nem próbáltam egy terméküket sem.
      A rózsaszín maszkot tegnap este kipróbáltam és baromi jó ! Érdemes tenni egy próbát vele :)
      Kíváncsi leszek mi lesz a következőben :)

      Törlés
    2. Kipróbáltam, tényleg szuper a maszk, bár szerintem nekem inkább a zöld lenne való. Hol lehet ilyet vajon kapni?
      A tusfürdőt is kipróbáltam, azon viszont eléggé meglepődtem, mert nagyon illatos, meg is néztem az összetevőlistát, és van benne parfüm, nem is a vége felé. Ez azért fura egy elvileg érzékeny bőrre szánt terméknél.

      Törlés
    3. Itt lehet kapni a maszkot:
      http://www.kedvenckremem.hu/arcapolas_53/maszk_67

      Mondjuk azon én is elcsodálkoztam, hogy ennyire illatos a tusfürdő, de most nézem, hgy tényleg szintetikus parfüm van benne. Hááááát, ez így azért nem annyira jó.

      Törlés
  3. Most volt időm elolvasni. Szuper kis termékek, de annyira nem érzem magam csalódottnak azért mert nem rendeltem meg. Majd a legközelebbit. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés