Márciusi Pixibox

Sziasztok ! 



Mint azt Ti is biztosan tudjátok idén most került kiszállításra az év első Pixiboxa, ezért szeretném Nektek megmutatni, hogy mik voltak az én dobozkámban. 










Ezekbe a  dobozokba beköltözött a tavasz, így az én dobozomban is szép, élénk színű termékek kerültek.








 
A szokásos csodás Piximagazin, ismét egy üde színfolt. :) 













Nekem az Artdeco szemhéjpúderekből (teljes kiszerelésű termék) ez a két szép szín került a dobozomba.

"Magasan pigmentált formulájának köszönhetően tartós smink készíthető segítségükkel. Az Artdeco ikonikus mágneses Beauty Box-ába helyezve pedig kedvünkre váltogathatjuk a színeket."

Én ma reggel kapásból ezeket használva készítettem el a sminkem és nagyon szép lett a végeredmény. Valóban jól pigmentált és tartósra sikeredett. 






  






A következő meglepi, Kneipp Masszázsolaj Trió csomag (3x20 ml teljes kiszerelésű termék)


"Boldogság masszázsolaj (20 ml) - A vörös mák és kender éterikus olajával jó hangulatot és derültséget kelt. Ylang-Ylang masszázsolaj (20 ml) Az exotikus Ylang-Ylang fa, az ápoló jojobaolaj és az intenzíven tápláló mandulaolaj egyedülálló kompozíciója. Bársonyos bőr masszázsolaj (20 ml) - Száraz és érzékeny bőrre intenzíven tápláló mandulaolajjal, regeneráló argánolajjal és napraforgó olajjal.

Ezeket az olajokat is jól ki tudom használni, mert amúgy is minden este tusolás után ápolnom kell a bőröm, mert nagyon száraz és az esti testápolás híján nagyon viszketne.










A Barry M körömlakkból (11 ml, teljes kiszerelésű termék) az SKNP7 ORCHID 434 árnyalat került hozzám.

"Londoni kultikus brit márka, mely az 1982-es alapításától kezdve az élénk, vibráló színeiről volt híres. Mára a márka elhivatottsága az, hogy olyan kollekciókat készítsen, melyek vidámak és innovatívak."

Csodálatos szín az biztos, de sajnos én a szemhéjfestékkel ellentétben nem hordok lila lakkot, mert nem áll jól. De biztos vagyok benne, hogy  a későbbiekben megtalálja szerető gazdáját. :) 











A következő egy hajápoló, a Revlon Professional Nutri Color Creme 1002 - 3in1 direkt színező pakolás (24 ml)

"Direkt színező pakolás festett szőke és melírozott haj ápolására kozmetikai összetevőkkel; színerőt, lágyságot és ragyogást adó hajápoló koktél ionos pigmentekkel, AHA gyümölcssavakkal."

Ennek a terméknek is örülök, mert ugye a szőke hajamhoz tökéletesen ki tudom használni. A későbbiekben be is számolok majd a hatásáról. 













Eucerin EVEN BRIGHTER FF30 nappali arckrém (7 ml)



"Az Eucerin EVEN BRIGHTER Nappali arckrém FF30 termék klinikai tanulmányok által igazolt módon segít a hiperpigmentációs bőrproblémák csökkentésében, mint  a sötét foltok és az egyenetlen bőrtónus. A magas, FF30 fényvédő faktornak és az UVA-védelemnek köszönhetőpen segít a további napsugárzás okozta bőrproblémák és a pigmentációs zavarok kiküszöbölésében."


Örültem volna, ha a dobozba egy picit nagyobb kiszerelésbe kerül , de mivel a nyári melegben nekem is előjönnek a pigmentfoltok az arcomon, így örülök, hogy legalább esélyem nyílik próbát tenni vele.










Versace Yellow Diamond Intense női parfüm (1 ml) 




"A parfüm varázslatos, meleg érzést kelt, akár a bőrön a lenyugvó napsugarak fénye, melegen, lágyan símogatnak. Tisztaság, ártatlanság, mégis kirobbanó energia. 


A VERSACE YELLOW DIAMOND INTENSE Eau de Parfum intenzív, tartós, gyümölcsös, mégis kissé fás, mely illat különleges csavarját adja. Kétségtelen, hogy e parfüm egy újabb egyedülálló, kivételes Versace remekmű, mely a márka védjegye."




Ennél a finomságnál is örültem volna ha legalább egy mini kiszerelés kerül a dobozba, de jó hogy ezt az illatot kaptam, mert ugyan már régóta  ismerem a Versace Diamond vonalat, ezt még nem ismertem, de most már ezt is kipipálhatom :) 












A dobozban lapuló utolsó meglepi UBER kupon volt, amit Budapesten utazásra lehet felhasználni. 

Hogy mennyire tudom majd ezt kihasználni még nem tudom, de semmi sem lehetetlen :) 












......és a leg-legvégén előfizetőként a dobozom mellé kaptam, egy TONI@GUY Classic közepesen erős tartású hajlakk.

Hajlakkot sem sűrűn használok, de mindig jól jön ha van egy a fürdőszoba polcon, mert ha szép tartós frizurát szeretnék készíteni, akkor nagy segítségemre lehet.











Örülök, hogy számomra hasznos és szép dolgok lettek bele téve a dobozba, annak viszont még jobban örültem volna, ha a minta termékek helyett picit nagyobb (utazó kiszerelés) került volna bele, vagy ha még pluszban tele szórják nekünk sok-sok termékmintával (mert hogy én azt is szeretem) :)








Kíváncsi vagyok, hogy ha megrendeltétek a dobozt, akkor mik voltak benne és, hogy Nektek tetszett a tartalma, meg vagytok elégedve az év első Pixiboxával ?



Megjegyzések

  1. Hű Anikó nagyon szép lakkocskát kaptál. :) Nagyon jól áll Neked ez a smink. :)
    Én egyedül a pakolással nem tudok semmit sem kezdeni, de nekem tetszik a doboz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági ! :) Drága vagy ! :)
      Örülök neki, hogy a pakoláson kívül minden tetszik és jól kihasználható Neked :)

      Törlés
  2. Ezek színek nagyon jók, tényleg passzolnak hozzád. :)

    VálaszTörlés
  3. Na, ez a doboz már más, mint az általam eddig látottak. :) A színösszeállítás is jól sikerült, lila szemhéjpúder - lila lakk. :) Jól áll neked. :) És végre valaki, aki ki tudja próbálni azt a Revlon színezőt. Kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Valóban jó kis szín összeállítás az tuti :)
      Igen a Revlonnak is nagyon örülök, csak azt sajnálom, hogy más színben nem is volt elérhet, hogy akinek sötét a haja legalább csere-berélhessen.

      No, de lehet ám nekem küldeni a felesleges tasakokat :D :D :D

      Törlés
  4. Hű ez a lila szemhéjpúder nagyon szép a szemeden ;)
    Én végre rózsaszín szemceruzát kaptam és egy lila lakkot (eddig szinte mindig piros termékeket kaptam).
    A doboz tartalma tetszett de csempészhettek volna még bele valami kis apróságot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most Neked is szerencséd volt :)
      Igen, jó lett volna, ha még legalább bele kerül egy marék termékminta :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés