Miben tároljuk kozmetikumaink avagy kozmetikumok házilag

Sziasztok! 


Ismét egy rendkívüli bejegyzést hoztam Nektek. 

Most sem konkrétan kozmetikumokról lesz szó, hanem ezen készítmények és házi kozmetikumok tárolásáról.


Nemrég felkerestek a Nordtek Imexco Kft-től, hogy írnék e az általuk forgalmazott csomagoló anyagokról. 


Természetesen igent mondtam, egyrészt mert szeretek kence keverdézni itthon (bár régebben több időt szántam erre, ma már kicsit kevesebbet), másrészt az innen onnan kapott termékmintákat szeretném egy helyen, jól zárható csomagolásban tárolni.  



Én speciel utálom mikor kinyitok egy kis termék mintát és nem tudom mibe bele nyomkodni, ugyanis egy ilyen zacskócska általában pár alkalomra elég, és undi mikor oda van téve a fürdőszoba polcon kibontva, és kenődik ide-oda. 
Ezért jó ha van pici tégelyke amibe bele lehet tenni és abból használni. :) 


De ha krémet keverek, vagy olaj keveréket, azokat szeretem speciális csomagolásban tárolni. :) 



Ezt a 6 csomagoló anyagot választottam, hogy bemutathassam Nektek mikre lehet felhasználni őket. :) 
















Az első amit már meg is töltöttem az egy 550 ml-s patentzáras műanyag tégely (  http://allinpackaging.hu/tegely-550-ml-manyag-patentzaras.html  )






Színes fürdősókat tettem bele szépen rétegezve (hmmmmm...fincsi cukorkának néz ki, ezért csak óvatosan a gyerekekkel ! ). 
Így nem csak mutatós, de még ajándéknak is kiváló. :) 





A második ezüst, pumpás parfümszórót ( http://allinpackaging.hu/set-parfumoes-adagolo-flakon-szofofejjel-es-kupakkal-10-ml-fem-ezust.html ) a kedvenc parfümömmel töltöttem fel, hogy a retikülömbe hajítva mindig velem jöhessen mindenhova. Még utazáshoz is. :) 




Sőt ezt is lehet ajándékba adni, ha tudjuk az illető akinek visszük mely illatunkra vágyik. :) 






A harmadik nagyon mutatós pumpás üveg adagolóba ( http://allinpackaging.hu/set-flakon-30-ml-matt-uvegpumpa-natur-ezust-gallerralkupak-atlatszo.html ) a hajápoló olajamat töltöttem át, aminek nem volt valami praktikus csomagolása, mert hogy öntögetni kellett, így sosem tudtam szabályozni pontosan mennyi is menjen a tenyerembe, ezzel a megoldással viszont tökéletesen adagolható. 





Ha könnyű krémet keverünk otthon, shea vajból, mangó vajból és olajokból, azt is kényelmesen beletölthetjük és könnyen használhatjuk. 






A negyedik ami szerintem szuper kis cucc, az az arckrém tároló tégely ( http://allinpackaging.hu/set-tegely-30-ml-natur-matt-uvegtet-kek-fenyes-habbetettel-corn.html ) amiben akár a termékmintás zacsikból kinyomott krémeket is tárolhatjuk (szigorúan egyszerre csak ugyanazon kencéket tegyük bele, ne pedig a 20 félét vegyítve), vagy saját magunk által kevert arcápoló készítményt. 






Én most egy mangóvajból, jojoba aolajból és E vitaminból készült habosított krémecskét csináltam. A mangóvaj kissé könnyedebb állagú mint a shea vaj, ráadásul aki a shea illatát nem kedveli plusz egy jó alternatíva lehet, merthogy ez a készítmény teljesen illat mentes. :) 






Az ötödik egy 1 ml-s üvegcse ( http://allinpackaging.hu/parfumoes-uvegcse-1ml-natur-cseppentvel.html ) is nagyon praktikus lehet, ha vagy szintén a táskánkba szeretnék a kedvenc parfümünkből tenni, vagy adni valakinek egy-két kipróbálásra valót a saját illatainkból, vagy akár illóolaj keverékünkből. 










A hatodik termék egy 4 ml-s műanyag tégely ( http://allinpackaging.hu/set-4-ml-transzparens-tegely-natur-kupakkal-jar-36.html ), amibe a pici zacskós 2-4 ml-s krém mintákat tehetjük bele, így jól záródó, levegőtől és minden más szennyeződéstől védett helyen tárolhatjuk, ráadásul nem is folyik szárad a kinyitott zacskó mindenhova.  






 
Én most egy az ekcémámra használt (gyógyszertárban kapott termékminta) krémet tettem bele, mert egyrészt védve van és ugye megszűnik az általam utált nyitott zacskó effektus, másrészt a táskában is praktikusan elfér, hogy mindig nálam legyen, ha épp szükségem lenne rá. 





Természetesen ennél még sokkal-sokkal több termékre lelhettek az allinpackaging.hu webáruházban, ahol minden féle igényt kielégítő, a műanyag és üveg tárolókon át egészen az élelmiszer csomagoló anyagokig bezárólag megtalálhattok és megvásárolhattok.   






Remélem Nektek is hasznotokra válik ezen bejegyzésem és akár Ti is kedvet kaptok az otthoni kozmetikumok készítéséhez, vagy csak a bolti készítmények egyedi tárolásához.   



Megjegyzések

  1. Anikó!

    Ezek nagyon jók én is szívesen kipróbálnám őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az allinpackaging.hu oldalon (fentebb belinkeltem az utolsó előtti mondatomban) lehet nagyon sokféle minden jót és hasznost rendelni. :) ....és valóban szuperek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés