Douglas Box-Of-Beauty



Sziasztok! 

Egy nagyon kedves ismerősöm által sikerült hozzá jutnom ehhez a csodás Douglas Box-Of-Beauty dobozhoz. 
Aminek azért örülök nagyon, mert ez most baromi jóra sikeredett. 

Évente két alkalommal rukkol elő a Douglas Parfüméria egy-egy ilyen csoda dobozkával, amibe mindig sok kis cukiság kap helyet, az ára pedig 2990,-ft.

Mindig jó a dobozok tartalma, de eddig valahogy nem éreztem kényszert a megszerzésükre. Viszont a minap mikor megláttam ezt, felkiáltottam, hogy AKAROM! :-)

Sajnos csak és kizárólag Törzsvásárlói kártyával lehet megvenni ezeket a dobozokat (de szerencsére  mennyiség korlátozás nélkül), és mivel nekem nincs ilyen kártyám, így ha nem lenne ilyen kedves ismerősöm, akkor még most is csak sírbakolnék és marhára sajnálnám magam. :)

De mivel van, ezért gazdagabb lettem (a pénztárcám meg szegényebb) ezzel a szeptemberi dobozzal. :)

A törzsvásárlói feltételekről  ITT  olvashattok részletesen. 













Mint azt láthatjátok összesen 7 exkluzív termék, három teljes kiszerelésű, három mini és egy minta van a dobozkában. 

És most látom, hogy erről a fotóról lemaradt a szemhéjtus. Elnézést! De a beszámolóm folytatásában lesz róla saját fotó. :) 

















Cartier La Panthére eau de parfum




"Az illat 5 szóban: érzéki, feltűnő, merész, bátor, virágos. Mathilde Laurent alkotása középpontjában a gardénia, és az állati pézsma áll, és zöld jegyekkel teljesedik ki; rebarbara, eper, és olyan szárított gyümölcsök mint az alma és sárgabarack. A pézsmától és a tölgymohától lesz igazi chypre illat."


Hmmmm...hogy is jellemezzem. :) Ez számomra egy nagyon érdekes illat. Korábban már megismerkedtünk, mert kaptam egy termék mintát belőle és valahogy nem tudtam akkor még eldönteni, hogy szeretem, vagy nem szeretem illat.  

Amikor közelről illatoltam valahogy valami zavart benne, amikor csak illatozott valahol mellettem, akkor meg el voltam ájulva milyen kellemes. :) 
Tudom ez elég fura, de vagyok még így egy-két illattal. :) 

Nos már akkor rájöttem, hogy mégiscsak szeretem illat lesz, úgyhogy akkor be is szereztem egy üveggel, bár nem sokat használtam, mert ez az amivel nagyon óvatosan kell bánni, ugyanis ha túladagoljuk akár ki is tudjuk irtani a környezetünket. :-) 

Ennek a kis üvegesnek pedig nagyon örülök, mert egyrészt a mama üveg mellé tehetem, másrészt van a gyűjteményemben egy-két mini szépség, így ő is nagyon jól fog ott mutatni.






IsaDora NUDE Seansation Fluid Alapozó (12 Nude Sand)




Nagyon könnyű formula, a fedése elég kevéske, számomra abszolút tökéletes, a végeredmény pedig egy csodás púderes hatás. Mintha csak nekem készült volna. :) Én az olyan alapozókat részesítem előnyben amik épp hogy csak egy leheletnyit fednek, úgy is mondhatnám, hogy egy fátyol réteg legyen az arcomon. :) Mivel komoly bőrhibáim nincsenek, így lehet, hogy ez lesz a következő áldozatom amit beszerzek majd a Glamour napokon, vagy a csomagban kapott kuponnal. :) 

Ráadásul illatmentes termék, ami még pluszban előny, mert legalább ezt az allergén anyagot nem tartalmazza. :) 



 
SHISEIDO Full Lash Volume Szempillaspirál




Nagyon kis cuki 2 ml-s minike szempillaspirál volt ebben a helyes és nagyon mutatós piros dobozkában. Ráadásul nem is tűnik olyan kicsinek a mennyiségéhez képest. 

Kipróbáltam és a végeredmény mutatós, szépen szétválasztott, ívelt pillák. De összességében nem okozott katartikus élményt. :) 
A jól bevált spirálomtól biztos, hogy nem válnék meg miatta, de mivel szép az összhatás az alsó pilláimra tökéletes lesz. :) 






STERIL-O-STEP 
 Kézfertőtlenítő kendő




8 tasak fertőtlenítő kendőt tartalmaz a doboz. Szerintem ez egy nagyon hasznos kis cucc, úgyhogy máris a táskámban landolt, mert erre mindig mindenhol szükség lehet. 






 STARSKIN Foaming Peeling Perfection Puff arclemosó szivacs





Habzó, hámlasztó arctisztító és ami plusz tetszik benne, hogy alapból a tasakban van egy kis pufi amivel fel lehet vinni ezt a tisztító anyagot és finoman belemasszírozni az arcbőrbe.

A pufi benne újrahasználható, a habzó arctisztító célja eltávolítani az elhalt bőrt és kitisztítani az eltömődött pórusokat és hogy csökkentse a ráncokat. Minden bőrtípusra alkalmas és ennek a 16 ml-s tasaknak a tartalmát háromszor lehet használni. 

Még csak nem is hallottam erről a termékről, de még hasonlóról sem, úgyhogy örülök, hogy most ki tudom próbálni. 






DOUGLAS MAKE-UP Precise eyeliner fekete szemhéjtus 




"Egy toll formájú szemhéjtus, mely csodás, éjfekete kontúrral hosszan tartó, drámai pillantást kölcsönöz.
· Továbbfejlesztett precizitás és vonalvezetés.
· Intenzív színek.
· Kitűnő fedés.
· Hosszan tartó hatás"

Valóban nagyon szépen és precízen lehet ezzel a tussal dolgozni és a végeredmény is nagyon szépséges. 
Szeretni fogom az biztos. :) 






 Paco Rabbanne 1 Million Intense edt



Fejillat: vérnarancs, kardamom, fekete bors és a sáfrány
Szívillat: rózsa, neroli, fahéj
Alapillat: fehér bőr, orris gyökér, pacsuli és szantálfa.


"A 2008-ban megjelent csodálatos 1 Million sikere után a Paco Rabanne piacra dobja új illatát, - 1 Million Intense - néven, mely elődje ezer közül is felismerhető alapjaira építi nagyszerűségét. A fényűző luxus és a megtestesült elegancia még intenzívebb érzésével."


Na ez az a kis aranyos, aminek külön örülök, mert így a férjemnek is jut végre a dobozból valami. :) 

Épp a minap meglepve kérdeztem, hogy mi ez a fincsi illat ami körülleng és mondja..........., hogy hát valami ami bearanyozza a napunkat. :-) Hát nagyon édi ! :) 

De tényleg.... nagyon kellemes, nem tolakodó, de teljes mértékben egyedi illat.








 + mindegyik termékhez egy-egy 20%-os kupon is volt a dobozban, úgyhogy ha bármelyik termékre vágyásunk lenne, akkor olcsóbban hozzájuthatunk a nagy kiszereléshez Parfümériában.








A doboz értéke, több mint 13.500,-ft, de mivel csak a tus ára 2990,-ft, így már nagyon is megérte az árát. 








Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon ütős lett ez a doboz. Én is szerettem volna megvenni, de mire elértem a Douglasba, az összes elfogyott belőle. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de sajnálom! :(
      Mindegyik üzletből elfogyott már ? Nem kérdezted?

      Törlés
    2. Debrecenben sajna csak egy Douglas üzlet van. :/ Még a nyíregyházin gondolkodtam, de ahhoz elég messze van, hogy csak ezért "átugorjak". Sebaj, majd legközelebb gyorsabb leszek. :)

      Törlés
    3. Jaj, de sajnálom ! :( Nem lehet Őket megkérdezni, hogy nem tudnának átkérni oda hozzátok egy dobozzal?
      Hátha.....egy kérdést megér szerintem. Ha rendesek, visznek :) ;)

      Törlés
  2. Köszönöm drága Anikó, hogy nekem is szereztél egy ilyen dobozkát :* A véleményed alapján biztos vagyok benne, hogy én is szeretni fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak a postás vagyok :-) De azt tudom biztosan, hogy szeretni fogod :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés