Szeptemberi kedvencek


Sziasztok! 

Ismét egy kis kedvencekkel jelentkezem és most tényleg jó a kis jelző, mert nem sok termék került be a szeptemberi kedvencek közé. :) 

Valahogy a múlt hónapban nem vásárolgattam, mert készülök vadul a Glamour napokra, és sok-sok kívánság került fel a listára. 
No nem tudom mi lesz belőle a végén, minden esetre a Milani termékek tuti, a többiből is van sok esélyes, de hát attól is függ mi marad az üzletekben mire oda érek :) 

De most térjünk vissza az elmúlt hónap kedvenceire. 













Miss Pupa Color & Care ajakrúzs 002-es Chic Apricot árnyalat





Bevallom őszintén mint ahogy a divatot sem,  úgy azt sem követem, hogy minden évszakhoz "kötelező" árnyalatú rúzst használjak. :) 
Mivel a sötét rúzsokat nem igazán szeretem, valahogy nem is illenek hozzám, így én simán merem használni ősszel sőt télen is a barackos és rózsaszín árnyalatokat is. 
Épp így ezt a szépséget. 

Felkenve egyébként abszolút nem olyan élénk narancs, inkább tényleg az a finom enyhe bájos barack árnyalat. 









Sajnos azt nem tudom, hogy kapható e még, vagy már eltűnt a polcokról, mert én a nagy kiárusítás alkalmával vettem 777,-ft-ért, de remélem még visszakerül majd a kínálatba, mert eléggé megszerettem. :)








Jardins Du Monde Tusfürdő - Indiai gyapotvirág 





Nagyon finom krémes állagú tusfürdő, fincsi puha illattal. :)  Annyira jó kis tisztaság, vagy inkább baba illata van, hogy nagyon megszerettem. 

Az állaga meg tényleg nagyon szuper, és hogy ennyire krémes nem is szárítja szét a bőröm. 
Persze ettől függetlenül testápolót igényli, de nekem amúgy is mindig, úgyhogy ez semmit sem von le az értékéből. :) 

Az áráról meg már nem is beszélve, mert teljes áron is csak 590,-ft (200 ml) ami nagyon baráti és 16 féle illatban kapható, tehát mindenki megtalálhatja a kedvére valót. :) 









Treaclemoon testápoló 
sweet blueberry memories és The Raspberry kiss illattal




A Müller Drogériában bukkantam ezekre a kis finomságokra és örültem, hogy a nagy kiszerelés mellett már kapható ebben a kis 60 ml-s változatban is, pumpás kiszerelésben.

Egyrészt mert ki lehet próbálni mennyire jó vagy nem, másrészt pedig utazáshoz is kiváló. 

Az ára 200-300 ft között van, most pontosan nem tudom mert nem emlékszem, de az biztos, hogy ennyit valóban megérnek már csak azért is, mert tényleg nagyon jól ápolják a bőrt, másrészt mennyei gyümölcs illatuk van.  

Ja és természetesen ez már a második eresztés ezekből, mert a mindennapi használattól fogy rendesen. :) De ezt egyáltalán nem bánom. :)

  





Nektek most van valami aktuális kedvencetek? Sikerült rábukkannotok valami jó kis újdonságokra esetleg ? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés