AVON Nutra Effects arcápolók 1. rész



Sziasztok ! 

Még jóval ünnepek előtt tesztelésre kaptam a bőrömnek és életkoromnak megfelelő krémeket Az AVON-tól, és hát ugye mint minden más bőrápoló készítménynél, itt is hagytam elég sok időt a tesztelésre, hogy a hosszú távú tapasztalatomról tudjak beszámolni. 


"Az antioxidánsokban, ásványi anyagokban és C-vitaminban gazdag gránátalmamagok kulcsfontosságú szerepet játszanak a bőröregedés jeleinek késleltetésében. Segítik a rugalmasságát vesztett bőrt feszesebbé varázsolni. A tápláló és komplex tápláló termékcsaládok mind tartalmazzák a gránátalmamag-kivonatot a fiatalosabb kinézetű bőr elérése érdekében."




AVON Nutra Effects Komplex tápláló éjszakai krém




Rendkívül jól hidratáló, és nagyon tápláló sűrű, de nem zsíros krém. Ilyen gránátalmamagot tartalmazó termékkel ezidáig egyáltalán nem próbálkoztam, de azt tudom, hogy ezen gyümölcs magja milyen mértékben tartalmaz vitaminokat és antioxidánst, úgyhogy azt kaptam ettől a krémtől amit vártam is. :) Szuper hidratált, selymes bőrt. :)   

Használata 45 év felett ajánlott.  





AVON Nutra Effects Komplex tápláló nappali krém SPF 20




Épp olyan jó ez a krém is mint az éjszakai társa, csak nappali krém lévén kevésbé sűrű és nagy örömömre elég nagy faktorszámú fényvédővel is el van látva, amire télen-nyáron is egyaránt szükségünk van. 

Nagyon kellemes viselet a bőrnek, és nagyon jól lehet rá sminkelni. Az alapozó is csodásan terül rajta és ha BB vagy CC krémet használok, akkor sem érzem soknak a kettő együttes hatását. 
Mondhatom azt is, hogy szépen beissza a bőröm és egyáltalán nem hagy zsíros érzetet maga után. 

Használata 45 év felettieknek ajánlott.




AVON Nutra Effects Tápláló szemránckrém




Jól tápláló szemránckrém, kellően jó hidratáló hatással. Szemkörnyékem bőrét kellemesen simította, a kisebb ráncokat láthatóan enyhítette, felkenés után kb. 5 mp-el már be is itta a bőröm, így ezzel a részével is elégedett vagyok. Többek között ezért is szerintem ez egy igazán jó kis készítmény. :) 


Használata 35 év felettieknek ajánlott.


Továbbiakat a termékekről és a termékcsaládról az AVON Nutra Effects oldalán olvashattok.




Összességében azt kell mondjam, hogy olcsó ára ellenére szuper  jó hidratáló , parabén, ftalát, színezékmentes termékeket kapunk, amelyek kellően táplálják bőrünket a mindennapokban. 




Ti próbáltátok már a Nutra Effects termékcsalád bármely tagját? Vagy van olyan Avon termék amit szerettek és napi szinten használtok ? 

  

Megjegyzések

  1. Szia Anikó!

    Igen, én több Avon terméket is használok (avonozok). Ennek a termékcsaládnak az arctisztitó habját imádom. Nagyon gazdaságos (egy nyomás bőven sok), nem száritotta ki a bőröm, pihe-puha érzetű volt utána :). A krémjeit még akkor kipróbáltam, amikor itt bejöttek, és akkor azt mondtam, hogy jó-jó, de az Avon Anew krémjeit nem váltanám le velük. Viszont a Nutra Effects lényegesen megfizethetőbb (itt), hacsak nincs valami szuper akció az Anew sorozatra. Te próbáltad már az Anew krémjeit az Avonnak? De ezen kivül használok alapozót, rúzst, szempilla spirált, sampont, balzsamot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használtam régebben az Anew termékeket és nagyon is szerettem őket. Sőt sok más Avon terméket is használok, szeretek :) PArfümök, testápolók smink termékek. De ezek az igazán olcsó krémek, valóban sokkal többet tudnak az áruknál, ezért simán felveszik a versenyt az üzletekben kapható agyon reklámozott drága krémekkel. :)

      Törlés
  2. Szuper, hogy ezek a krémek jók az érzékeny bőrödre és nem irritálják ☺️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés