The Body Shop - British Rose Body Butter

Sziasztok! 

Mint azt már szerintem Ti is tudjátok, nemrég megjelent a The Body Shop legújabb British Rose kollekciója, ami szerencsére állandó termékkínálat lesz, tehát nem kell gyorsan felhalmoznunk belőle, hanem kényelemesen bármikor hozzá juthatunk majd ezekhez a finomságokhoz. :) 

Én ennek azért örülök nagyon, mert ez az a termékcsalád a The Body Shoptól ami nekem eddig a legnagyobb szerelem :)


"A British Rose testápoló termékcsalád  a rózsa számtalan jótékony tulajdonságával, valamit friss, modern és finoman nőies illatával téged is levesz majd a lábadról!
Exkluzív textúrájával és a valódi rózsaszirmokkal bőrödet bársonyosan puhává és láthatóan ragyogóbbá teszi. Minden bőrtípus számára gazdag ápolást nyújt.
Minden egyes illatos angol rózsa, amit felhasználunk ebben a kollekciónkban a brit vidék szívéből származik. A rózsákat szigorú minőségellenőrzés mellett termesztik, így garantálják a virágok fenntartható felhasználását.
Az angliai Herefordshire rózsaültetvényei megfelelnek az ökológiai termesztés elvárásainak, így a rózsák semmilyen permetszerrel vagy vegyi anyaggal nem találkoznak. Ezek a szabályok garantálják a biodiverzitás gazdagítását, a talaj magas tápanyagtartalmát és a környező élővilág harmonikus, természetes együttélését."
 









Persze szeretem a többit is, pl. a Grapefruit, Málna, Cukros alma, és a sminktermékekről már nem is beszélve, de ez az amiért szinte remegnék ha ezentúl nem lenne legalább a testvaja a fürdőszobám állandó lakója. :) 

Kezdetnek egy 50 ml-s kiszerelést vettem, mert még nem tudtam mennyire fog tetszeni, ezért gondoltam, hogy csak a kis kiszerelést szerzem meg magamnak. De most már, hogy megismertem, biztos vagyok benne, hogy hamarosan rohanok a nagyobb tesóért :) 


Alapból nagyon szeretem a rózsát az illatát és mikor megjelent az üzletekben szinte imádkoztam, hogy ne az a mű rózsa illat legyen, hanem valami finom, és szerencsére kívánságom meghallgatásra talált. :) 
Kaptunk egy hihetetlenül csodás illatkompoziciót. Annyira finom, hogy tulajdonképpen ezt le sem tudom Nektek írni. 
El kell menni és meg kell illatolni, mert még csak körülírni sem tudom. :) 
 







"Brit rózsás ragyogásfokozó testvaj a bársonyosan puha bőrért. Élvezd a 24 órán át tartó hidratálást a gazdag textúrájú és intenzív illatú testvajjal, mely fényvisszaverő szemcséket tartalmaz, így azonnal ragyogóvá varázsolja a normál és száraz bőrt is.

Normál és száraz bőrre, 24 órán át tartó hidratálás, Egészségesen ragyogó bőr azonnal, Kézzel szedett brit rózsák eszenciájával."


Az állaga tökéletes, sűrű, de rendkívül jól kenhető, jól eloszlatható, és már felkenéskor is eszméletlenül bársonyos érzetű tőle a bőröm. Gyorsan beszívódik és  ahogy ígéri valóban 24 órán keresztül érezhető a hatása. Nagyon finom és bársonyos tőle a bőröm egész nap, úgyhogy nálam ez nagy szó, mert bizonyos testápolók használata után is nem sokkal már vakarózom és olyan száraz vagyok mint a sivatag. 
De ha ezzel kenem a bőröm, akkor ilyenről szó nincs. :) 



Összességében azt tudom mondani, hogy csodás illat és tökéletes hatás. KELL! KELL! KELL! :)





A British Rose termékcsalád többi szépségéről és finomságairól, többek között a sminktermékekről is ITT olvashattok és az üzletekben vagy akár a Webáruházban meg is vásárolhatjátok.




Forrás: http://the-body-shop.hu/sorozatok/british-rose




Ti próbáltátok már vagy beszereztétek valamelyik finomságot? 

Megjegyzések

  1. Uh, ilyen nekem is kell!!! Nagy kedvencem a Moringa "család" de a rózsát is imádom ☺️ Szóval köszi a posztot meggyőztèl ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildi ! Ezt mindenképp érdemes lesz kipróbálnod :) Bele fogsz szeretni :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt