Paletta körkép - Douglas My Favorite paletta







Sziasztok! 

Kb. egy hónapja sikerült hozzájutnom a Douglas Parfüméria saját márkás My Favorite szemhéjpúder palettájához. 

Még karácsony előtt nézegettem őket és gondolkoztam is, hogy megveszem, de akkor valahogy úgy éreztem mégsem kell ez nekem, ezért ott hagytam az üzletben és mire mégis vágyásom lett volna rá, hát már egy darab nem volt belőle. 

Akkor kicsit el is kettyentem, de úgy voltam, hogy mindennek megvan a miértje, így nem sokáig bánkódtam.






Aztán mikor januárban jártamban keltemben megláttam az egyik Douglasban azonnal vásárlási kényszert éreztem, és mivel épp 20% akció volt minden saját márkás termékre, így ezt a szépséget is 20+5 % (törzsvásárlói) kedvezménnyel sikerült megszereznem. :) Ami szerintem egy főnyeremény volt. :) 






16 színt tartalmaz, ezen belül mattokat és szaténos színeket is, és abszolút a nude vonalat képviseli a barnás, rózsaszínes árnyalataival. 
Két különböző fekete is van benne, egy világosabb (ez inkább olyan sörtét szürke) és egy szép ébenfekete, amikkel csodás kontúr vonalat is lehet készíteni. 






Mindegyik színnel nagyon jól lehet dolgozni, rendkívül pigmentáltak, csodaszépen satírozhatók és jól összedolgozhatók. 

Tükör és kétvégű applikátor található benne, amivel nagyon jól és könnyedén lehet dolgozni. Tehát akinek esetleg még nincs megfelelő ecsetkészlete, az is könnyen tud ezzel is dolgozni és szép sminket készíteni. 










Én itt két matt világosbarna, és két szatén drapp és barna +  a fehér színekkel  dolgoztam. 










A minap is jártam két Douglas Parfümériában, de most nem láttam belőlük egyet sem, viszont bízom benne, hogy ez csak átmeneti, mert jó lenne, ha folyamatosan elérhető lenne, ugyanis nagyon jó áron 3990,-Ft-ért egy nagyon jó minőségű palettához juthatunk. :) 



Megjegyzések

  1. A kékes-szürkés színek fogtak meg most ebben, de mind szép és jól variálhatóak! :) Nagyon jól állnak Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szépek azok is és úgy az egész összességében :) Ó, köszönöm szépen! :) <3 Drága vagy ! :)

      Törlés
  2. Mostanában szuper kis palettákat sikerült beszerezned :)
    Jól összeválogatott színek vannak benne!
    Szép lett a smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sikerült belebotlanom mostanában egy-két szépségbe :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés