Trussardi My Scent





Sziasztok ! 

Ismét vagyok olyan szerencsés a Parfum.hu jóvoltából , hogy egy újabb illatot tesztelhetek, mégpedig a Trussardi újdonságát a My Scent illatot. 

Mostanában nagy örömömre a Trussardi elég sok illatot kezdett a piacra dobni, és valahogy mindegyik parfümjére azt kell mondjam, hogy az illatvilága igen csak közel áll az én ízlésemhez. :) 

Bájos, kedves, elegáns,  és igazán nőcis illatok ezek szerintem egytől-egyig, és épp ezért is a kedvemre valók. :)  






Illatjegyek: virágos jegyek, nashi körte, orgona, rózsa, heliotrope, kasmír, gyümölcsös, fehér pézsma



Úgy emlékszem, hogy korábban már a kezembe került egy ilyen üvegecske egy parfümériában, de ott olyan mérhetetlenül sok és tömény illatkavalkád volt mint mindig, hogy abszolút nem hagyott bennem mély nyomot. 

Viszont hogy most sikerült "steril" körülmények között újra ismerkedni vele, hát mit ne mondjak nagyon meglepett. :) 


A My Scent világa

Nagyon finom,érzéki, picit édes és púderes illat. 
Rajtam igazán az orgona és a finom rózsa az ami dominál, púderességét pedig a fehér pézsma adja. 

Ahhoz képest. hogy nem egy tömény orrbavágó illat, igen csak jó a tartóssága. 

Szerintem ez is egy igen csak jól sikerült alkotás, és bár sokan gyengének tartják a Trussardi ikonikus illataihoz képest, én úgy vélem, hogy a mai tömény és szerintem túl harsány parfümök mellett, ez egy igen csak nagy létjogosultsággal rendelkező finomság, és ezt igazán a bájának, a kifinomult illatának és a jól összeválogatott alapanyagoknak köszönheti, mindezt úgy, hogy a viselőjét nem folytja meg és egy nagyon szerethető illattal öleli körbe anélkül, hogy bármi olyan hatást váltana ki ami bármilyen napszakban és helyen a viselőjének és a körülötte lévő embereknek is zavaró lenne.



Milyen alkalmakra és milyen helyekre ajánlott használni


Ideális nappali illat, akár munkába, utcán szaladgálós napon, egy randin, de még a játszótérre a gyerkőccel is nyugodtan viselhető. 

Biztos vagyok benne, hogy nem csak mi magunk fogjuk örömünket lelni benne, hanem még a környezetünk is szeretni fogja és biztos, hogy bókok tömérdekét zsebelhetjük be, ha ezzel a szépséggel indítjuk a napunkat. :)





A Parfum.hu webáruházban  a Trussardi My Scent EDT minden igényt kielégítve több kiszerelésben is megvásárolható, valamint a Trussardi család több tagja is elérhető . 
    







Megjegyzések

  1. Nos, eddig ezt a parfümöt sem ismertem. Van benne rózsa is ami nekem nagy kedvencem :) Szeretem a parfümös bejegyzeseid ;) Még több ilyet...... Külön köszönet, hogy leírod milyen alkalmakra való!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem ismered, akkor feltétlenül próbáld ki, mert szerintem tetszeni fog Neked :)
      Köszönöm szépen! Igen, próbálok mindig kitérni mikor milyen időszakban és évszakban használható egy-egy parfüm, mert erre nagyon háklis vagyok. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés