Júniusi szerzemények




Sziasztok! 

Lassan véget ér a július, de még csak most sikerült utol érnem magam, és elkészítenem a júniusi szerzeményes bejegyzésem. 

Most annyi minden újdonságra sikerült szert tennem, hogy remélem nem fogjátok elunni a felénél a bemutatásokat. :) 

De ígérem rövidre és tömörre fogom a véleményem, tapasztalatom. :) 





Essence I Love Colour Intensifying szemhéjalapozó





Már egy ideje szemhéjalapozó mániában szenvedek. :) Így ezt a darabot sem tudtam otthagyni a Rossmannban, és amint megvettem azonnal ki is próbáltam mennyire váltja be a hozzá fűzött reményemet. :) 

Krémes állagú, halvány rózsaszín szemhéjalap, ami rendkívül könnyen és szépen eloszlatható. Felkenés után szinte egyé válik a bőr színével és nagyon jól lehet rá sminkelni. 
Tartóssága sem rossz, bár nem bír ki annyi időt a smink megtartásában, mint minőségibb társai, de szerintem ár érték arányban tökéletes, és aki keveset, vagy csak néha sminkelnek, elég csak ezt a darabot beszerezni, mert amellett, hogy jó még baromi sokáig is kitart :) 

Ára: 949,-Ft. 





Maybelline Master Contour Stick 01 Light árnyalat 




Az egyik legjobb kontúrozó azok között amiket eddig kipróbáltam. 

Joy kuponnal vásároltam fél áron, ami nagyon baráti volt és megmondom őszintén nem is bántam meg. 

A színe tökéletes, az picit fura, hogy egymás mellett fut a két szín, ami picit negatívum is, mert én többet használom a sötét színt mint a fehéret, így az a fele jobban fogy és a fehér bele-bele kenődik amikor kontúrozok, de kitaláltam, hogy a fehérből lekenegetek egy jó adagot és akkor újra egy szintbe lesznek hozva. Így újra tökéletesen tudom használni őket. :)

Állaga pont jó, nagyon könnyen kenhető, tökéletesen eloszlatható, és mivel két árnyalatban kapható, így mindenki megtalálhatja  bőre színéhez legjobban passzolót.

Ára: 


Ha most jó áron szeretnétek megvásárolni, akkor minden más Maybelline termék mellett, ez is akciósan kapható a Rossmann drogériákban. :) 




Physician's Formula Nude Wear Touch Of Glow Alapozó (Light árnyalat) 
  



Néha napján csatangolok egy kicsit az iHerb-en és akkor nagy bánatomra, annyi csodára találok, hogy nem győzöm berakosgatni a kosárba, utána kirakosgatni belőle, merthogy minek annyi smink, mikor amúgy is rogyásig áll a polc. :) 

No, de emellett nem tudtam szó nélkül elmenni és nem tudtam nem benne hagyni a kosaramban, és ha már így cselekedtem, más egyéb akciós termékkel együtt meg is rendeltem. :) 

Kicsit féltem, hogy nem lesz jó az árnyalat, de szerencsére tökéletesen passzol a világos bőrömhöz. :) 

Nagyon könnyű, folyékony alapozó, ami láthatatlan fágyolt képez az arcon, így kölcsönözve viselőjének ragyogó arcbőrt. 

A fedése enyhe, épp ezért nekünk 40 felettieknek tökéletes választás, és azoknak is szívből ajánlom, akiknek nincs bőrhibájuk, és nincs olyan amit nagyon szeretnének eltüntetni az arcbőrről. 

Pozitívuma még, hogy egyáltalán nem ül bele a ráncokba, de egész nap szépen tart, még a melegben sem folyik le az arcunkról. 

Minden alapozó mellett a dobozkában található egy cuki alapozó ecset is. Picike, és meg is lepődtem mikor megláttam, de kipróbáltam és mivel jó kis sűrű, így tökéletesen el lehet vele oszlatni az alapozót a bőrünkön. 

Ráadásul Hipoallergén, parfümmentes, parabénmentes, gluténmentes, nem-komedogén, olajmentes, így érzékeny bőrűek is használhatják.

Ára: 15 dollár (kb 4.200,-Ft.) 




HEAN Mattense ajakrúzs (405 Kylie árnyalat)  




Hidratáló, matt hatású és intenzíven pigmentált matt hatású ajakrúzs. "Nem kenődő" formula. 

Ami tényleg így igaz is. Könnyen felvihető és eloszlatható, viszont nagyon tartós és egyáltalán nem szárít. Rajtam több órát is kibírt úgy, hogy közben ettem és ittam is. 
Az ára középkategóriás, 2000,-Ft. körül van, viszont  a minősége luxuskategória, így azt is bizton állíthatom, hogy lepipál sok agyon hipe-olt rúzst. :)





Erről és a többi termékről is sok-sok információt a MALAHA COSMETICS  vagy  HEAN weboldalán találhattok. 






Balea Hawaiian Dream tusfürdő hab 200 ml






Tiarévirág és kókusztej illatú tusfürdő hab, amibe már a csomagolása láttán is bele szerettem és hát igen....na ez egy csoda finomság. 

A Dm-ben mikor megjelent, azonnal beszereztem ezt a kis szépséget, újdonságot. :) 

Nagyon finom illat, tökéletes állag. Imádom, hogy hab és ilyen jól lehet vele mosakodni, mert egyrészt kevés kell belőle, másrészt nagyon jól eloszlatható és szerencsére nem is szárítja a bőröm, az olcsóságáról már nem is beszélve. Úgyhogy szerintem tökéletes ! :) 

Ára: 400,-Ft





Fanjo Tamarillo Licsi tusfürdő hab (200 ml) 




...és megint csak egy újabb hab, amit ajándékba kaptam a barátnőmtől, aki egyenesen Svájcból hozta nekem ezt a csodás illatú tusfürdő habot. 

Róla érdemben beszámolni még nem tudok, csak annyit, hogy nagyon finom az illata, az állaga is tökéletes, és remélhetőleg ez sem fogja szárítani a bőröm, mert első próbára nagyon jó tapasztalatom volt. 





NIVEA Silk Mousse Creme Care tusfürdő hab (200 ml) 




Na és harmadjára is egy újabb tusfürdő hab, de ez már a Nivea kiadásában jelent meg és nemrég be is szereztem a Rossmannban, egyrészt mert imádom az igazi tökéletes semmihez sem hasonlítható Nivea illatot, másrészt mint írtam teljesen beleszerelmesedtem a hab állagú tusikba, úgyhogy ez sem maradhatott ki a repertoárból. 

Az illata a megszokott mennyei Nivea, az állaga nagyon jó, és módján kell bánni vele, mert ha erősebben nyomjuk akkor túl sok jön, de én megtaláltam a megfelelő nyomás mennyiséget, így most már több mint két hete használom és még mindig jócskán van benne. :) 

Az árát picit sokallom, de mivel szeretem és nagyon megszerettem, így biztos, hogy újra fogom vásárolni. :) 


Ára: 899,-Ft.





ISANA női borotvahab érzékeny bőrre




Eddig még nem igazán próbáltam női borotva habokat, vagyis egyet igen, de drága is volt és allergiás is lettem rá, így úgy döntöttem megpróbálkozom ezzel a Rossmann sajátmárkás sensitive illatmentes bőrbarát formulával. 

amit nagyon jól tettem, mert rendkívül könnyedén és tökéletesen megy vele a borotválkozás, még az intim területeken is. :) 

Ára: 599,-Ft. 




MARVIS Jázmin mentol fogkrém 25 ml





Sokszor jártam már az Allee Bevásárlóközpontban, de a PROFIMED üzletébe még sosem mentem be. De mivel régóta piszkálta már a csőröm így gondoltam bemegyek kicsit körülnézni. 

Persze sok olyan szájápolással kapcsolatos termékre találtam amikről még csak nem is hallottam, így erről a fogkrém márkáról sem, amiből több féle ízű és kiszerelésű is kapható. 

Mivel parfümmániás is vagyok, így azonnal egy jázminos mentásra csaptam le, egyenlőre csak kis kiszerelésben, hogy megkóstolhassam ízlik e vagy sem. 

Nagy bánatomra igen ízlik, csodás jázmin illata és íze van, amitől eszméletlen jó lesz a szám íze és illata. 

Volt még erős mentás, fahéja mentás, gyömbér mentás, medvecukor mentás, fehérítős, és finoman hűsítő változat is. Szóval van választék rendesen. :) 

Nagyon jól habzik, így kicsi is elég belőle, ezért ez a 25 ml-s kiszerelés is jó ideig kitart, ráadásul nagyon jól el is távolítja a lepedéket, ezért tökéletes tisztaságúak és lepedékmentesek lesznek a fogaink. 

Ára: 25 ml 900,-Ft.   75 ml 2700,-Ft. 





Douglas Lost In Galaxy Maxi Highlighter




Újabban, vagyis nem is annyira újabban, de a Douglasban is elég sokat járok, és persze mindig újabb szépségekre bukkanok. :) 

Legutóbb highlighter nyomozásban voltam, mert nem találtam megfelelőt és olyat ami tényleg tart is az arcomon, és ami jó is lett volna, hát horror áron volt, ami összeget én tuti ki nem adok a kezemből egy termékért, de szerencsére segítségemre sietett egy kedves eladó hölgy és Ő ajánlotta figyelmembe a saját márkás terméket. 

Természetesen meg is vettem és használom is nap mint nap. 



 


Könnyed, nagyon jól kenhető, jól  eloszlatható, szépséges szatén fénye van, csillámdarabok egyáltalán nincsenek benne, így szerencsére nem leszek tőle diszkógömb. :)   

Ára: 2990,-Ft





AVON Glow Többfunkciós bronzosító stift




Már a katalógusban kinéztem magamnak ez a bronzosítót, mert jó bronzosítóm a nyárra egyáltalán nincs. Ez pedig egyrészt megtetszett, másrészt az akciós ára is nagyon jó, így meg is rendeltem. 

Nagyon kellemes, bronzos és szerencsére nem sárgás a színe, jól kenhető, jól eloszlatható és ami még pluszban tetszik benne, hogy mivel több funkciós, így az arcunk mellett a szemhéjakon és az ajkunkon is használhatjuk.


  


Amiben picit csalódtam az az illata, merthogy nincs neki. :( Vártam egy nagyon kellemes igazi nyári naptej illatot, de sajnos totál illatmentes, így ez egy pici csalódottságot okozott. De természetesen ez a jól kihasználhatóságát és szépségét nem befolyásolja. :) 


Akciós ára: 1.299,-Ft.




Max Factor Masterpiece Transform szempillaspirál




Erre a spirálra a Max Factor rekordkísérlet eseményén tettem szert, mégpedig egy szépecske kozmetikai táskában lapult a többi kellékkel, sminktermékkel együtt. 

Ami számomra érdekes volt első ránézésre, az a keskeny és igen érdekes keféje.

Azt gondoltam hű, de nehéz lesz vele a szempillafestés és úgy gondoltam, hogy biztos nem is lehet vele szép pillákat készíteni. 

De nagy örömömre, nemcsak könnyű a használata, de csodaszép pillákat sikerült varázsolnom vele. 






Essence Little Eyebrow Monsters Szemöldökformázó (01 ernie knows best árnyalat)




Színezett szemöldökformázó zselé, mely apró szálaival kitölti a szemöldökön a hézagokat, így tökéletes formát kölcsönöz. 

Mikor megjelent a Rossmann drogéria polcain, azonnal megnéztem magamnak mely szemöldökre való termék lenne nekem való, és színe és könnyen használhatósága alapján erre esett a választásom.

De milyen jól tettem. :) 

Valóban tökéletesen kitölti a hiányos részeket és mivel világos a hajam, így nagyon jól passzol hozzá színben ez a világos árnyalat. 

Ami nem tetszik benne, az az óriási keféje, mert akkora mint egy szempillaspirál, és rettentően sok festéket vesz fel, mint az ahogy a fotón is láthatjátok, és így igen csak le kell húzogatnom róla használat előtt. De ezt a problémát leszámítva valóban nagyon jó kis termék, és már most sajnálom, hogy ez nem lesz állandó kínálat az essence termékek között. 

Két árnyalatban kapható, egy világosabb (01 ernie knows best) és egy sötétebb (02 bert knows better) szemöldökre való. 

Ára: 1.049,-Ft. 





ASTOR Perfect Stay Vízálló Szemceruza (120 chic nude árnyalat)




Már régóta kerestem egy szép matt nude, rózsaszínes szemceruzát, amit meg is találtam az Astor 24 órás  vízálló termékében. :) 

Tökéletesen és könnyen eloszlatható a szemhéjon, és még akár szemhéjalapnak is nagyon jól használható, és valóban simán kibírja reggeltől az esti lemosásig a szemhéjamon. 
Ráadásul egyáltalán nem ül bele a ráncocskákba, ami nekem már alap elvárás egy minőségi terméktől. :) 

Ami negatív tapasztalat, az az, hogy egyrészt nem csavaros, tehát hegyezni kell ami rémálom, mert sosem lesz olyan tökéletes mint újonnan,  a másik pedig, hogy konkrétan kiesik a ceruzabél, ami nagyon fura, mert nem ezt várnám egy minőségi és drága terméktől, így bevallom ez nagyon rosszul érint. 







Ettől függetlenül szeretem és majdhogynem napi rendszerességgel használom, mert nagyon szépen mutat a szemhéjamon és csodaszép természetes sminket tudok vele készíteni a forró napokon is. :) 

Ára: 1.890,-Ft





Azt hiszem, hogy sikerült minden olyan szépséget összeszednem, amire szert tettem az elmúlt hónapban, és sok olyat ami nagyon bevált és amiket nagyon megszerettem. 

Biztos, hogy lesz köztük olyan amit újra fogok vásárolni és olyan is amit fáj szívvel, de nem. 

De az biztos, hogy jövő hónapban is fogok tudni bemutatni újabb, és újabb megvásárolt és nekem nagyon tetsző arcápoló, testápoló, vagy akár smink termékeket is. :) 




Megjegyzések

  1. Egyik nap pont ezzel a Maybelline kontúrozóval álmodtam. Már ott sem hagy élni. :D Viszont pont az a bajom, amit te is írtál, hogy többet használnám a barnát, mint a világosabbat, és egy idő után nem lenne kényelmes, és emiatt nem akarom megvenni. Talán a NYX hasonló terméke jobb lenne, ahogy néztem az összehasonlító teszteket a neten, az hidegebb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben teljesen igazad van. :) Szerintem mindenki többet használja a sötétebb árnyalatot, ezért is jobb megoldás lenne az egyik végén ilyen a másikon olyan szín. :) De ami nagy előnye, az a tartóssága és a színe.
      A NYX termékével már én i szemeztem, de egyrészt most sehol nem fellelelhető, másrészt szerintem túl van árazva. :(

      Törlés
  2. A tusoló habokra majd kíváncsi lennék milyenek és mi a véleményed róluk.
    Avon bronzosító stift nekem is meg van én szeretem. Ez az alapozó, és a csomagolása... esküszöm bele szerettem csodaszép!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tusoló habokat már egy hónapja használom és nagyon megszerettem őket. Egyrészt egyszerű, praktikus a használatuk, másrészt nagyon jó puha selymes az állaguk és egyáltalán nem szárítanak :) Érdemes tenni velük egy próbát :) A Balea olcsó, de jó :) A Nivea nem olcsó sajnos, de nagyon jó :)

      Az alapozóba én is a csomagolás miatt szerettem bele, de mióta használom és rájöttem, hogy szuper, azóta minden szempontból imádom. :)

      Törlés
  3. Hűha, ismét sikerült jó sok cuccot beszerezni :) A tusoló habok tényleg szuperek én is szeretem "őket". A spirál sajnos nekem nem vált be azt neked adom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vált be a spirál ? Ó, sajnálom ! :( De köszönöm! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés