Neogence Fátyolmaszkok






Sziasztok!

Még tavasszal a Womanity fesztiválon kaptam a Neogence Csapatától ezeket a szuper jó fátyolmaszkokat. 

Örültem, mert ugyan  már használtam hasonló Koreai maszkokat, de ehhez a márkához még nem volt szerencsém. 
....vagyis volt, egy Pixiboxban lapult egy csodás szérum, ami a második használatkor kicsúszott a kezemből és ripityára tört, így sajnos nem tudtam megismerni és érdemben kipróbálni. :(  Rettentően szomorú voltam! :( 

Épp ezért is örültem nagyon mikor a Lányoktól kaptam, hogy próbáljam ki őket, mert  csodát tesz a bőrrel. :) 






Három különböző csomagolású és hatású maszkot kaptam és ezek közül az N3 Q10 fiatalító méhmérgest próbáltam ki először a bőröm felüdülésére, szépítésére, fiatalítására. :) 

Kibontott állapotában nagyon kis mókás ez a maszk. :) Krisztikém mikor meglátta azt hitte valami álarc. :-) Mondtam Neki, hogy tulajdonképpen, az mert mire lekerül egy új fiatal mami leszek. :-) 







Jó meleg, hőség volt mikor próbáltam, ezért használat előtt kicsit betettem a hűtőbe, hogy még kellemesebb legyen a használata. 

A maszk nagyon sok anyaggal van átitatva, ami miatt úgy éreztem már az elején, hogy biztos lesz valami hatása. Nagyon kellemesen hűsítette az arcom, így használatának végéig nem is éreztem, hogy melegem lenne, sőt..... 

Fél órát relaxáltam, pihentem miközben a maszkban lévő folyagdékot nagyon nagy részben be is itta a bőröm. 
Nagyon jól hidratálta, az apróbb ráncokat eltüntette, a mélyebbeket pedig látványosan halványította. 

Puha, selymes és nagyon szép egységes lett tőle a bőröm, ráadásául az orromon és a homlokom lévő pórusaim is szépen rendbe tette.









Nagyon nagy meglepetés és öröm volt kipróbálni, és bízom benne, hogy  a másik kettő is épp ilyen kis csodát fog majd művelni az arcommal. 

Megmondom őszintén egy egész testes változatnak is nagyon tudnék örülni :-)))))



Ti használtatok már fátyolmaszkokat ? Szeretitek és Nálatok is látványos változást okozott?  


Megjegyzések

  1. Szia Anikó! Ez milyen jó ötlet, hogy előtte betetted a hűtőbe :) Igen már én is használtam ilyen maszkokat és tényleg jók, meg kevesebb macera van vele mint egy lemosandó vagy lehúzandó maszkkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildi ! Valóban nagyon jó kis hüsi lett és a nagy melegben szuper érzés. :) ...és igazad van, én is jobbnak és egyszerűbbnek találom ezeket a maszkokat, nem utolsó sorban pedig sokkal jobbat tesznek a bőrrel. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés