BIODERMA újdonsága - Sensibio Gel moussant



Sziasztok! 

Még nyáron kaptam tesztelésre a Bioderma újdonságát a Sensibio gel moussant arctisztítót, és mivel még nem volt kereskedelmi forgalomban, így nem is véleményezhettem nyilvánosan az őszi megjelenésig. :) 

Persze akkor annyira izgatott voltam, és annyira szerettem volna elmondani a tapasztalataim, és annyira a mindennapi rutinommá vált a használata, hogy mostanság kiment a fejemből, hogy nem írtam még róla semmit.  :) 

Pedig megérdemeli, hogy leírjam a tapasztalataim.

De most, hogy már megírhatom a véleményem, és már kellő tapasztalatom is van róla, ráadásul a Glamour napok is a nyakunkon vannak, így remélem, hogy jó kis kedvcsinálót készíthetek a termékhez. :) 






Nagyon könnyed géles állagú vízzel keverve enyhén habzó arctisztító, mely gyengéden távolítja el a makacs szennyeződéseket. 

Eleinte azt gondoltam, hogy mivel nem túl erős a habzása így nem fogom szeretni. De most már több hónapos használat után azt kell mondjam, hogy nagyon szeretem. :) 

Amellett, hogy illatmentes, nagyon kíméletes az arcbőrömhöz. 
Egy pumpálás az egész és szuper jó, tökéletesen tiszta, pihe-puha, és hidratált lesz a bőröm a használata után úgy, hogy minden féle sminkkel simán elbánik.
.....és mivel kitűnő szem és bőrtoleranciát biztosít, így a teljes sminkünket (még a szemünkön is) bátran lemoshatjuk vele. 

Ráadásul alig fogy. :) De komolyan.......nagyon régóta használom és még mindig a fele megvan, tehát még baromi gazdaságos is, ami még szerethetőbbé teszi. :) 






Az én tapasztalataim alapján kijelenthetem, hogy az egyik legjobb arctisztítót sikerült megtalálnom, ami minden szempontból tökéletes az érzékeny bőrömnek. 

Ezért ha tehetitek mindenképpen tegyetek vele egy próbát, és így hogy még a Glamour napok is jönnek most kedvezményesen hozzájuthatunk a Patikákban. :) 

Az enyém még félig van, és biztos hogy minimum 1 hónapig kitart, de úgy döntöttem már most beszerzek belőle egy tartalékot, nehogy pont akkor fogyjon ki, mikor az esti arctisztítást végzem.  :)




Ha úgy döntötök, hogy megvásároljátok, remélem Ti is épp ennyire szeretni fogjátok mint én. :) 


Megjegyzések

  1. Uh, ilyen nekem is kell! Ha a te érzékeny bőrödön jól működik akkor nekem se lesz vele gondom. Évekig használtam a kék változatát de ezek szerint megvan a méltó utódja :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés