FeMini Box - Szeretlek! Valentin napi kiadás 2017.





Sziasztok !

Biztos többen tudjátok már, hogy egy jó ideje egy-két havonta megjelenik egy-egy limitált példányszámú exkluzív FeMini Box meglepetésdoboz, ami csodás hazai dizájner termékekkel van tele . :) 

Nemrég hozzám is érkezett egy kiadás a szépséges FeMini Box Szeretlek! kiadásából, amiben csupa szerelemre hangoló termék lapult. :)

Eddig még csak a FeMini Box weboldalán és más blogokon láttam bejegyzéseket a korábbi kiadásokról, és meg kellett állapítanom, hogy nagyon ötletes ilyen dobozok kiadások elkészítése. Mert bizony nagyon sokan szeretik a kézműves termékeket, és így a legjobb, hogy hozzájussunk   hazai tervezők remekműveihez, amiket akár magunknak, akár ajándékba is bátran adhatunk. :) 






A dobozt kinyitva már rögtön a kezünkbe kerül egy kis füzet, amiben az első oldalon Szilvia kedves köszöntőjét olvashatjuk. 

A továbbiakban pedig a dobozban szereplő termékek készítőiről olvashatunk. 






Ebben a Valentin napi kiadásban 7 tervező szépséges munkája lapult, amit nagyon nagy kíváncsisággal nézegettünk válogattunk, amiben természetesen kislányom is lelkesen részt vett. :) 






Szabó Niki Paper & Paper tulajdonosától két papír alkotás került a dobozba, amit én többek között a fotózásokhoz tudok hasznosítani a jövőben. De természetesen a lakásunk dísze is lesz, hisz felakaszthatjuk bárhova a lakás bármely pontján, ráadásul a semleges finom színének köszönhetően bármilyen lakásban el tudom képzelni. :) 









A másik amire az egész család felkapta a fejét, az a  Chokowell kézzel készített két bonbonja volt. 
Számomra érthető, hogy mindenki ezekre akart elsőként lecsapni, hisz Gombóc Artúrok lévén nálunk a csoki az alapvető élelmiszernek minősül. :)

Én nagy chili rajongó vagyok, és tudtam, hogy én azt nagyon fogom értékelni, viszont a férjem kislányom nem annyira, de mivel mindhárman meg kellett kóstoljuk, így nagyon nagy nevetés lett a vége. :) Ahogy azt vártam mindketten fejvesztve rohantak a csaphoz és engedték a szájukba a hideg vizet, holott a picike bonbont három felé vágva igen kis mennyiséget kaptunk fejenként, de még ez is kifogott rajtuk. :) Én imádtam! :)

A másik mézes finomság pedig mindenkinek nagy kedvenc lett. Jó lett volna még falni belőle jó sokat. :) 
  







Egy igazán szépséges darab is lapult a dobozban a Szitaköztő ékszer készítőjétől Edinától, amin már már összevesztünk a lánykámmal, hogy kié maradjon, de megegyeztünk, hogy felváltva hordjuk majd, és így nincs vita, mindketten viselhetjük ezt a szépséges darabot. :) 









Amiről már az első pillanatban eldőlt, hogy Krisztikémé lesz az a Táltos Mókus Manufaktúra cuki könyvjelzője. 

Kb. 5 percem volt lefotózni, és már került is bele a most olvasott kedvenc könyvecskéjébe. :) 








Az Aurora Handmade Jewelry tervezőjétől Dorottyától is egy csodaszép színű (a kedvencem) ékszer érkezett, amit én leginkább a táskámon tudok elképzelni (ahogy az lentebb a képen is látszik), de egyelőre ez sem az én birtokomban van. :) 

Viszont nagy valószínűséggel vissza fog jönni hozzám hamarosan, úgyhogy a tavaszi-nyári táskámra lassan fel is tehetem, hogy annak éke lehessen. :) 









A Cement Project által készített hűtőmágnes szívecske is nagy szerelem lett nálam is és kislányomnál. :) De megegyeztünk, hogy mindannyian csodálhatjuk nap mint nap amikor csak kimegyünk a konyhába és rápillantunk a hűtőszekrényre. :) 










...és hogy ne csak a szemet kényeztessük, hanem a testünket is, így belekerült a dobozba a Wellness Szappan kézműves kozmetikuma, egy Egzotikus Afrodiziákum kényeztető masszázsolaj, amit előszeretettel használunk fáradt és fájó testrészeink kilazítására. 









A kis katalógusban megtaláltam még a CUCC egy Jolly Joker tervező bemutatkozását, aki nagyon kis mutatós dizájnos papírzsákok készítésével foglalkozik.






Természetesen ahogy az lenni szokott, a füzetben volt még számtalan kupon, amit különböző szépséges hazai termékekre válthatunk be. 






Köszönöm szépen a FeMini Box alkotóinak, hogy én is azon szerencsések közé tartozhattam, akik kipróbálhatták, használhatják a meglepetés dobozban lévő hazai dizájnerek alkotásait!



Ha Nektek is tetszett a doboz tartalma és szeretnétek magatoknak, vagy ajándékba megvenni, akkor még van lehetőség a Valentin napi kiadás Szeretlek ! dobozkájának megrendelésére a FeMini box oldalán.  



Megjegyzések

  1. Oh, ez egy szuper kis doboz amiben az egész családod örömét lelte :) A táska ékszer tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban mindenkinek volt benne kedvére való. :-) Nekem is a táskaékszer a szívem csücske, de azt még vissza kell szerezzem Krisztikétől. :-))))

      Törlés
    2. Sok esélyt nem látok rá de azért hajrá :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés