IsaDora - Tavaszi újdonságok




Sziasztok! 

A napokban ahogy a Douglas Parfüméria boltjainak polcaira, úgy hozzám is megéreztek az IsaDora csodaszép tavaszi újdonságai. :) 

Többek között egy olyan alapozó, ami beépített ecsetet tartalmaz (izgalmas), egy újabb szépséges paletta, egy kompakt púder, egy korrektor és egy számomra is nagyon érdekes termék az olajbázisú sminklemosó.

Mindegyiket nagy elánnal már másnap ki is próbáltam és azóta is minden reggel ezekkel készítettem el a sminkem, ami nálam csoda, mert szeretem napi szinten váltogatni főleg a szemhéjpúdereket, de egyszerűen még annak sem tudtam ellenállni. :)

....és most szeretném Nektek bemutatni egyenként a különleges és szebbnél szebb újdonságokat.





IsaDora Perfect Coverstick Korrektor 
(Nude Sand)




"Gyulladáscsökkentő hatású korrektor stift. 
  

Jó fedőképesség, Ideális kisebb problémás területek fedésére, a szem körüli területre nem alkalmas, Gyulladáscsökkentő és kondicionáló hatású, Szép formájú stift, Normál és zsíros bőrre.


Hatóanyagok: Allantoin, bisabolol, körömvirágolaj 

Kiszerelés: 2,25 g / 0,08 oz. 

Illatanyagmentes. Klinikailag tesztelt."




Szerintem nem vagyok azzal egyedül, hogy az igazán jó korrektor megtalálása sok-sok próbát és vásárlást előz meg. 
Rengeteget vásároltam már, és rengeteget adtam tovább pont azért, mert nem volt megfelelő számomra. Vagy az állaga, vagy a fedése, vagy a színe miatt. 

Legtöbbször úgy járok, hogy baromi nehezen eldolgozható, vagy akkora a fedése, hogy virít a fejemen. :) 

Ennek a korrektornak a fedése, az eloszlathatósága és a színe is tökéletes. :) Ami a legjobb benne, hogy úgy fed, mintha nem is lenne rajtam semmi. :) 
Ujjbeggyel elpötyögtetve szépen elfedi amit kell, de észrevehetetlenül csücsül az arcomon, ráadásul a ráncaimba sem ül bele, ami számomra + pont. :) 



01 Light, 02 Medium, 07 Warm Sand és Nude Sand árnyalatokban kapható. 














IsaDora Cover Up Stick 'n Brush Alapozó és korrektor SPF 30 
(Sand Beige) 





"All-in-one sminkkellék – a tökéletes útitárs 



Alapozó és korrektor a finomabb ráncokat optikailag elkendőző lágy fókusz hatással. A beépített ecset segítségével könnyen eldolgozható a lágy, krémes textúra, és egy finom matt finis érhető el. Ideális a smink napközbeni frissítésére, visszacsavarható kiszerelésének köszönhetően tökéletes útitárs hosszabb-rövidebb utazások alkalmával. 



Alapozó és korrektor egyben, Gyors, praktikus használat, Tökéletes on-the-go termék, hordozható, Lágy fókusz hatással, Ideális a smink napközbeni felfrissítésére, Hibátlan fedés egész nap, A tökéletes használatot a beépített ecset biztosítja, SPF30 fényvédőfaktorral, Természetes matt hatás, Hidratáló, Lágy, krémes, könnyen eldolgozható textúra, Kényelmes viselet a bőrön, Minden bőrtípusra



AKTÍV ÖSSZETEVŐK: 


Napraforgó olaj: Hidratáló, bőrpuhító és ápoló hatású Glicerin: Bőrpuhító és -lágyító hatású 

Lecitin: Bőrpuhító, fokozza a bőr nedvességmegkötő képességét 

C- és E-vitamin: Antioxidáns, segít a bőr fiatalságának megőrzésében


Nettó kiszerelés: 8 g 0.28 oz.

Illatanyag-mentes. Klinikailag tesztelt."



Mikor láttam, hogy meg fog jelenni az IsaDora márkának egy beépített ecsetes alapozója, nagyon izgatott és kíváncsi lettem, mert mindig szeretem az olyan sminktermékeket, amivel egyrészt megkönnyíthetjük az életünket, másrészt utazáshoz is kiváló, mert nem kell külön alapozó ecsetet is magunkkal vinnünk. 
Ráadásul nem maszk, hanem lágy hatású, így már amikor olvastam róla, szinte éreztem, hogy nekem ez tökéletes lesz. :) 

....és igen ! 

Nagyon lágy a fedése, bársonyos a finise, és amit az én arcomon el kell fednie azt meg is teszi. A ráncokat feltölti és a nap végére sincs olyan érzetem és olyan látvány, hogy beleül a ráncokba. 
Ezért nagyon is ajánlom a korombeli és idősebb hölgyeknek is, mert nem fognak benne csalódni Ők sem. :) 

Mikor kipróbáltam a csuklómnál, kicsit megijedtem, hogy sötét lesz (ez a fotókon is látszik), de szerencsére az arcomon már tökéletes a Sand Beige árnyalat, pedig elég világos a bőröm télen. 
De mivel nagyon könnyen és szépen eloszlatható, és a bőröm árnyalatát is klasszul felveszi, így ezzel minden nap el tudom készíteni a tökéletes sminkem. :) 


Light Beige, Cool Beige, Sand Beige és Olive Beige árnyalatokban kapható. 

Ára: 8200,-Ft. 











IsaDora Eye Sculptor Bar szemhéjpúder paletta
 (22 Smoky Sculpt)





"Szemhéjpúderpaletta a tökéletesen kialakított szemsminkhez, 4 matt, egymással keverhető árnyalattal és egy gyöngyházfényű highlighterrel. Lágy, selymes textúra, bársonyos finis és tartós hatás. 

Nettó kiszerelés: 7.5 g e 0.26 oz. 


Illatanyag-mentes. Klinikailag tesztelt."


Természetesen a szemhéjpúder paletták a gyengéim, így ezt is nagy kíváncsisággal és izgatottsággal próbáltam ki. :) 

Kicsit féltem a sötétebb árnyalatoktól, de ebben annyira jól és szépen vannak összehangolva a színek, hogy akár egy finom nappali, akár egy esti, alkalmi, dögös sminket is el lehet készíteni. 

Nekem sikerült mindkettőt könnyen kivitelezni, és egyáltalán nem volt sok, nem volt erős. Ráadásul matt színek (kivéve a highligter) ami nekünk 40 felettieknek is kiváló. :) 
A highligter árnyalatot is imádom, mert nem csak a szemem kiemelésére, de az arcom megfelelő pontjaira is kiválóan tudom alkalmazni.  


Ára: 6990,-Ft. 










Matt Fixing Blotting Púder
(03 Sheer Nude)




"Minden bőrtípushoz ideális választás az áttetsző Matt Fixing Blotting Powder. Akár egy Instagram filter, ez a púder is matt és tökéletes arcbőrt biztosít és fixálja a sminket. Aktív öszetevőinek köszönhetően meggátolja a T-vonal kifényesedését és közben ápolja, hidratálja is a bőrt. 


FIXÁLÁS – Matt, áttetsző kompaktpúder, mely rögzíti és tartósítja a sminket. MATTÍTÁS – A T-zóna fényesedését gátló, a zsírosodást szabályzó hatás.

LÁGY HATÁS – Optikailag elkendőzi a bőr egyenetlenségeit. 

HIDRATÁLÁS – A tartalmazott hialuronsav fokozza a bőr vízmegkötő képességét."


Púder választásnál is időnként sikerül teljesen mellé nyúlnom, és általában mindig a legvilágosabb árnyalatot emelem le a polcról. Amire viszont rájöttem, hogy ez bizony öreg hiba és rossz beidegződés. :) 

Jelen esetben a Sheer Nude árnyalat nem a legvilágosabb (még ez is nagyon nagyon világos), de az én bőröm színéhez teljes mértékben passzol. 
Sőt még világosabb is, és mikor eloszlatom a púder ecsettel, akkor válik tökéletesen egyenletessé simává, és mattá az arcbőröm. 

Amit még kiemelnék, hogy nagyon szépen mattítja a bőröm azokon a részeken ahol kifényesedésre hajlamos, viszont a többi részen pedig egyáltalán nem szárítja, ezért nagyon szép egységes marad a nap folyamán.  

Nagyon kíváncsi leszek, hogy a melegebb időben is ennyire jól fogja e tartani magát.   


Ára: 5600,-Ft. 






00 Colorless, Sheer Blond, Sheer Nude és Sheer Sand árnyalatokban kapható.










Caring Cleansing Oil Olajbázisú sminklemosó




"Olajos bázisú sminklemosó, mely kíméletesen távolítja el a vízálló sminket is. 

Tökéletesen alkalmas a szuper tartós Ultra Matt Liquid Lipstick folyékony rúzs eltávolítására. Hidratáló és ápoló összetevőinek köszönhetően gondoskodik az ajkak puhaságáról. Pumpás kiszerelésben a tökéletes adagolás érdekében 

HASZNÁLATA 

1. 2-4 alkalommal fújjon a lemosóból egy vattakorongra, és távolítsa el a sminket szemeiről, arcbőréről és ajkairól. 

2. Egy tiszta vattakoronggal törölje át bőrét kézmeleg vízzel. 

AKTÍV ÖSSZETEVŐK: 
Napraforgó olaj – hidratál, ápol Borágó olaj – a növény magjaiból kivont olaj, gyulladásgátló, regeneráló, hidratáló, gazdag omega-6 zsírsavakban Búzacsíra olaj – hidratál, anti-oxidáns, bőrpuhító hatású Caprylic/Capric triglyceride – Kókuszolajból kivont bőrpuhítő, ápoló, a bőr nedvességmegkötő-képességét fokozó összetevő Tocopheryl acetat – antioxidán E-vitamin 
Nettó kiszerelés: 100 ml 3.4 Fl.oz. 

Illatanyag-mentes. Klinikailag tesztelt. "



Ettől az olajbázisú lemosótól nagyon féltem. :) De csak azért, mert az olajos lemosókkal sajnos nincs jó tapasztalatom. 
Amiket próbáltam drágább és olcsóbb kategóriában is, használat után kb. fél órán keresztül alig láttam, ráadásul úgy csípte mind a szemem, hogy úgy néztem ki mint egy piros szemű házi nyuszi.

De mivel ennek teljesen más állaga van (nem kétfázisú), így reménykedtem benne, hogy ettől nem lesznek ilyen problémáim. 

.....és láss csodát egyáltalán nincs zsíros érzet, nincs homályos látás és nincs nyuszi effektus. :) 
Úgyhogy bátran ajánlom a hozzám hasonló tapasztalatokkal rendelkező hölgyeknek. 

Ráadásul a teljes sminket tökéletesen eltávolítja, és közben még ápolja is a bőrünket.    


Ára: 4990,-Ft. 
















Természetesen van még egy-két újdonság...... :) 


ilyen többek között a Sculpting Brow Pen vízálló szemöldökformázó (ára: 4990,-Ft.), 






és az Ultra Matt Folyékony rúzsoknak is érkeztek újabb szebbnél szebb nude és erőteljesebb árnyalatai is (ára: 4300,-Ft).




    



...és a végre pedig egy ajándék akció: 

Bárely IsaDora Eye Sculptor Bar paletta megvásárlása esetén (amíg a készlet tart) ajándékba kapunk egy Double ended eye shadow ecsetes és szivacsos applikátort. 









Remélem Nektek is fognak tetszeni az újabb tavaszi szépségek, és biztos vagyok benne, hogy Ti is megtaláljátok a számotokra legkedvesebb árnyalatokat. 



A termékek a korábban megjelent újdonságokkal és az állandó kollekciókkal együtt,   elérhetők és megvásárolhatók a Douglas Parfümériák üzleteiben.  

Megjegyzések

  1. Anikóm! Csodás lett a sminked, nagyon jól áll a sötétebb szemhéjpúder is :) Te lehetnél az IsaDora arca <3 Az alapozóra én is nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de drága vagy Ildim! 💖 Köszönöm szépen! 😘 Lennék én szívesen. 😄
      Ha találkozol vele, akkor mindenképp próbáld ki. 😊

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés