Burberry Body Tender - a 4 évszakos szépség





Sziasztok! 

Ismét egy parfümtesztet hoztam Nektek, amiben most is egy olyan közkedvelt illatot mutatok be Nektek, amit én még nem hogy nem próbáltam, de sokáig nem is hallottam róla. :) 

Természetesen mivel parfümrajongó vagyok így kisvártatva utána olvastam az illatnak, de első körben csak fejben tudtam összerakni milyen is lehet a valóságban.  De nem csalódtam, mert abszolút sikerült jól elképzelnem. :)  

Az anya illatot a Burberry Body-t már korábban illatoltam is, de egészen eddig ezt az enyhébb, és sokak által jobban viselhetőbb Burberry Body Tendert egészen mostanáig nem még nem. :) 

Épp ezért is örülök, hogy most alkalmam nyílt kipróbálni és írni róla. 




Illatcsalád: Ciprusos-Gyümölcsös

Fejjegy: citrom, alma, barack, üröm
Szívjegy: rózsa, tea, jázmin, szantálfa
Alap: vanília, cashmeran fa, pézsma, ámbra



A 2011-ben kiadott az én orromnak erős, nagyon szúrós Burberry Body, egy kellemes, letisztultabb, könnyedebb változata ez a parfüm. 

A Body fejjegyében a legdominánsabb tömény ürömmel ellentétben, ez egy határozott, friss, lágy tavaszi illat, amit a sok citrusos gyümölcsnek, a rózsának, a teának, és a jázminnak köszönhet.


Gyümölcsös, virágos, picit fanyar illatkavalkád, enyhe szúróssággal, de épp ez adja azt a pici csavart benne. 

Első kifújáskor nálam teljes mértékben a citrom és az alma dominál, pár pillanat múlva előbújik a zamatos barack is. 
Kb. 5 perc után már szépen megmutatja magát a púderes rózsa, a csodás jázmin, a szantál, egy kis teás fanyarsággal. Kis idő elteltével pedig a pézsma és az ámbra is megmutatja a szépségét. 

Ami a legelejétől a legvégéig ott bujkál a többi illat mögött az az üröm, amitől folyamatosan megmarad egy kis enyhe szúrósság, de pont csak annyira, hogy ne váljon kellemetlenné. 

Pont ezek összessége miatt sikerült ezt az illatot igazán nőiessé alakítani. 







Lehet a nagy melegben nem mindenki tudja viselni, de nekem szerencsére megy. :) Ugyan bár  EDT, de rajtam így is elég tartós.

A csomagolása is igazán szép. A doboza púderrózsaszín, az üvege nagyon jól kézre áll, nagyon finom, igazán csajos összhatást ad a rózsaszín folyadékkal együtt. 

A fújókája nagyon szépen porlaszt, ezért egy-egy fújással már meg is elégedhetünk, hisz mindenhova fog így jutni belőle ahova szeretnénk. :) 
Amúgy sem szabad túlzásba esni vele, mert ha nagyon sokat fújunk, akkor már sajnos kellemetlenné is válhat mások számára. 


De ha betartjuk a kevesebb több szabályt, akkor egész nap egy nagyon finom, lágy illatfelhőbe burkolózhatunk. :) 




Szerencsére nem egy mostani hú, de tucatillat, viszont a lágysága és a különlegessége miatt mindenkin tudom elképzelni.


Épp ezért azt javaslom, hogy akinek az anyaillat sok, az mindenképp próbálja ki. :) 




A Burberry Body Tender 4 féle méretben kapható a Parfum.hu webáruház oldalán, ahol sok női és férfi Burberry illattal együtt bármikor beszerezhető.  











Megjegyzések

  1. Fincsike :) Én is szeretem, főleg azért, mert hasonlít az egyik kedvenc parfümömre a Chloe SeeBy eau fraichera ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés