Szemhéjpúder paletta újdonságok


Sziasztok! 

Néhány újdonság érkezett hozzám az elmúlt hetekben, amiket több helyről szereztem be. 

A csodás Charlotte Tilbury palettát Edittől a Beauty Sale Blog szerkesztő tulajdonosától, a szépséges Shiseido Maquillage palettát Japánból, és a különleges Juvia's Place The Nubian palettát pedig BeautyBay webáruházból rendeltem. 










Százszor megfogadtam, hogy nem fogok nézelődni semerre, és letiltom magam bizonyos oldalakról, mert midig csodaszép termékekre bukkanok, amikbe sikerül egyből beleszeretnem. :) 

...és akkor jön a magam lebeszélős akciója, ami legtöbb esetben sajna nem sikerül, de azért arra az egy-két esetre amikor igen, na arra büszke vagyok. :-)))

No, de ezzel a palettával is úgy voltam, hogy lebeszélem magam róla, csakhogy annyira piszkálta a fantáziám és annyi videót néztem róla, hogy muszáj volt megszereznem. :) 

Arról nem is beszélve, hogy Edit még a piaci árhoz képest nagyon jó áron is kínálja. :) 




Három nagyon szép szaténos föld színű szemhéjpúder, egy bronzosító (amit én kontúrnak is használok) egy szép szatén fényű highlighter és két barackos árnyalatú pirosítót tartalmaz.

Mindegyik nagyon jól pigmentált, szépen eloszlatható, satírozható és jól is építhető. Bár építgetésre nincs is ok, mert egy ecsetfelvitellel is el lehet érni a kívánt hatást.  






Még ujjbeggyel  felvinni is egy élmény, mert annyira selymes bársonyosa érzete van, hogy jó hozzájuk érni. :)   









Balról: 6 Cheek Pop pirosító, 5 Cheek Swish pirosító, 7 Face Highligter, 4 Face Bronzosító, 3 Eye Smoke, 2 Eye Enhance, 1 Eye Brighten 











A szépséges PK363-as árnyalatú palettát láttam meg egy Japán oldalon. 

Kb. egy hétig rágtam magam azon, hogy megrendeljem e vagy sem. Nemcsak azért, mert baromira nem volt rá szükségem, hanem azért is mert ebayről félek ilyen drága szépségeket venni, ugyanis félő, hogy darabokban érkezik. 

De szerencsére nagyon precíz és gondos volt az eladó, így jól becsomagolva, bebugyolálva, épségben dobozban érkezett a kis szépség. :) 






Egy szép szaténos, enyhén csillámos pezsgő, egy nagyon finom szintén szaténos enyhén csillámos rózsaszín, egy matt bézs, egy szaténos világosbarna és egy szintén szaténos sötétebb barna árnyalatot tartalmaz a már kívülről is nagyon szép babarózsa színű paletta. 
Ami egy kétvégű szivacsos applikátort és egy kis ecsetet is tartalmaz.  






Ahhhh...nagyon szépecskék a színek, és igazán finom és szikrázó nappali sminket lehet vele készíteni, ami egyáltalán nem lesz sok, nem lesz túlzó, mert épp annyira fénylik csak amennyi a jó ízlés határain belül marad. :) 













Ezt a palettát az általam sokat látogatott Beauty Bay oldalról rendeltem, ahol már korábban láttam, hogy meg fognak jelenni a Juvia's Place paletták. 

Úgyhogy fel iratkoztam az értesítőre, hogy nehogy lemaradjak a megjelenésről, így azonnal le is tudtam csapni az első adandó alkalommal a már hónapokkal ezelőtt kiszemelt darabra. :) 






12 csodás matt, szatén és metálos árnyalatot tartalmaz, hihetetlen pigmentáltsággal, amit tuti nem fogok tudni 100%-ig kihasználni, mert vannak benne már számomra "túl sok" árnyalatok, de összességében olyan színeket tartalmaz és olyan fénnyel, amik még a koromnak megfelelőek, és kihasználhatók. :) 






A metálos az annyira az, hogy még fotózni sem tudtam úgy, hogy ne villanjon be folyamatosan. :) 





A matt színek is annyira jól pigmentáltak, hogy egy vonás és kész a végeredmény. :) 






A fényük minden nap gyönyörködésre késztet, ugyanis amint azt láthatjátok csodásan ragyognak a nap fényében, de még a mesterséges megvilágításnál is. 






...és ami a legszebb benne, hogy a föld színek szinte mindegyike megtalálható benne szebbnél szebb változatokban, ami kevés palettára jellemző. :) 

A pigmentáltsága egyszerűen lenyűgöző, egy ecsetvonás bőven elég, különben simán túlzásba lehet esni vele, így nagyon oda kell figyelni mennyit viszünk fel belőle. 





Összességében mindhárom palettával teljes mértékben elégedett vagyok. :) 
Nem porolnak, tartósak, reggeltől estig ott maradnak a helyükön és olyan állapotban ahogy feltettem őket, és a színek is annyira az enyémek, hogy mindennap ki tudom őket használni még akkor is ha a másik 20 paletta mellett mondhatni nem is volt rájuk szükség. :)  

Megjegyzések

  1. Minta magamat olvasnám 😂😂😂 pár napig büszke vagyok hogy nem kell.. még videókat is nezek hátha valahol nem tetszik 😂😂😂😂

    VálaszTörlés
  2. .koszonom szepen a vasarlast, orulok, hogy bevalt a Charlotte Tilbury paletta :) Szepek lettek a szinmintaid ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a kedves szavakat és a szépséges palettát! :) Örülök, hogy a birtokomba került egy ilyen szépség, mert nem csak szép sminket lehet vele készíteni, de nagyon praktikus is, hogy komplett smink készlet megtalálható benne, ami nagyban megkönnyíti az életet, pláne, ha utazik az ember lánya. Persze emellett egy hihetetlen csodás és nagyon minőségi paletta. :)

      Törlés
  3. Anikóm! Én ezért nem merek online "garázdálkodni":D Egyébként ismét csodás palettákat szereztél be <3 Olyan gyönyörűek ezek a színek :) Használd őket örömmel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek! :) Én sajnos elvesztem ezekben az online oldalakban. :D
      Köszönöm szépen! :) Nap mint nap örömöm van bennük. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés