Guerlain Terracotta Sun Tonic - Nyári tündöklés az év minden napján



Sziasztok! 

Ma még ugyan csodaszépen sütött a nap, és kellemes is volt az idő, de bizony itt az október, és ezzel most igazán be is köszönt az ősz. 

Épp ezért úgy gondoltam még egy kis nyarat csempészek a lombhullató napokba és megmutatom milyen szép is tud lenni, és milyen nyári élményeket tud felidézni egy csodás  bronzosító. :) 

Guerlain Terracotta Sun Tonic bronzosítója nemcsak csodaszép színt és fényt ad a bőrünknek, de a mennyei frézia és narancsvirág illata, a tonka bab és a vanília harmóniája minden alkalommal a nyarat juttatja eszünkbe. 






Ez az első olyan bronzosító púdere a Guerlain-nek, amely vízálló, és ennek köszönhetően abszolút ideális a nyári időszakra, ráadásul színfokozó technológiája aktiválja, fokozza és tatróssá teszi bőrünk barnaságát. 

Univerzális árnyalata mindenkinek ideális, és használata közben azonnal fokozza a bőr természetes ragyogását. 

Mivel kontúrozáshoz is kiválóan alkalmazható, így én az orcám ragyogás fokozása mellett bizony kontúrként is nap mint nap használom. 

Ugyan az én bőröm már igencsak megkopott, így inkább a téli színem felé kezd hajlani, de még így is csodaszép a reggel elkészített sminkem végeredménye.







Ezt a szépséges bronzosítót a többi Guerlain termékkel és az újonnan megjelent csodás KissKiss Matte rúzzsal együtt a  Douglas Parfüméria üzleteiben és a Douglasshop webáruházban is megtalálhatjátok. 

Megjegyzések

  1. Tényleg csodaszép darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Valóban csodás, és annyira kis finom, hogy épp hogy fényt és enyhe színt ad. :) Szépséges :)

      Törlés
  2. Nagyon szép! Én ritkán használok bronzosítót de ez a Guerlain darab még engem is megfogott :) Be is szereztem egyet ami valószínű, hogy életem végéig elég lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban szépséges darab, és az is tény, hogy ezek jó darabig kiszolgálnak majd minket. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés