IsaDora Karácsony 2017.






Sziasztok! 

Így az ünnepek közeledtével nagyon sok szépség jelenik meg az üzletekben. 

A rengeteg ünnepi kollekció egyike az IsaDora néhány csodás darabja, a 66 Divine Eyes paletta és a Liquid LIP Chrome folyékony ajakrúzs. 

Bizony mindegyik gyönyörű és hozza a megszokott luxus minőséget pénztárcabarát árakon. :) 






66 Divine Eyes szemhéjpúder paletta





Csodás arany külsőt kapott amitől igazán ünnepi hangulata van.

Kinyitva a belsejében tükör és egy kétvégű applikátor is található. Egyik vége természetes szőrű ecset a másik szivacs, amikkel nagyon szépen és egyszerűen eldolgozhatjuk, felvihetjük a színeket. 






5 db gyönyörű selyemfényű natúr színt tartalmaz, egy pezsgő, egy rose gold, egy bézs és két szép barna árnyalatot. 

Mindegyik rendkívül jól pigmentált és krémes érzetű, szuper jól satírozható, keverhető és nagyon jól építhető. Attól függ ki mennyire szeretne erős vagy épp lágy sminket készíteni vele. 

Egyszóval gyönyörű nappali és esti ünnepi sminket is készíthetünk vele. 

Extra tartós, így nekem reggeltől estig csodásan tartotta magát. 
Annyira, hogy egy picit sem kopott meg a nap végére sem.






Nekem már a tavalyi hasonló paletta is nagy vágyás volt, de mindig mire oda értem az üzletekbe, sose volt belőle. 

Viszont idén voltam olyan szerencsés hála az IsaDora Magyarországnak, hogy én is kaptam egy ilyen kis csodát ! :) 






Liquid LIP Chrome folyékony rúzs





Két szépséges árnyalat került hozzám, mégpedig egy gyönyörű rózsás Pink Diamond és egy igazán dögös Glamour Wine árnyalat. 

Mivel mindegyik szín intenzív és tükörfényes króm hatású, és tökéletes fedésének köszönhetően rendkívül jól építhető, így finom nappali sminkhez is, és az egészen erős feltűnő esti buli sminkhez is rendkívül jól kihasználható. :) 

Azt szeretem még benne, hogy lágy krémes a viselete és egyrészt nem az a nagyon ragacsos állagú, másrészt a Glamour Wine árnyalat annyira befogja a szánkat, hogy ha lekopik sem lesz "pucér" a szánk, hanem szép természetes árnyalatot kap, ami szerencsére elég hosszú ideig így is marad. Így aki nem szeretné újra kenni, így is viselheti. :)    







Az elkészült smink a palettával és mindkét chrome folyékony rúzzsal.





Arc: IsaDora Natural Matt olajmentes alapozó 10-es Matt Porcelain árnyalat
IsaDora Face Glow Highlighter  51 Champagne Glow
Szemek: IsaDora 66 Divine Eyes szemhéjpúder paletta
Száj: Liquid LIP Chrome Pink Diamond árnyalat






Arc: IsaDora Natural Matt olajmentes alapozó 10-es Matt Porcelain árnyalat
IsaDora Face Glow Highlighter  51 Champagne Glow
Szemek: IsaDora 66 Divine Eyes szemhéjpúder paletta
Száj: Liquid LIP Chrome Glamour Wine árnyalat





Mindegyik szépség már elérhető és megvásárolható a Douglas Parfüméria üzleteiben és Webáruházában



Megjegyzések

  1. Te jó ég, ez a paletta gyönyörű! Szerelmes lettem ❤️ Természetesen szépséges a sminked is ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én is szerelmes vagyok belé, de nagyon. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés