Revlon Insta-Blus pirosító és Colorstay szemöldökceruza



Sziasztok! 

Érkezett hozzám kipróbálásra két Revlon termék, amik nemrég újdonságként kerültek fel a webáruházba.

Kíváncsian láttam hozzá a tesztelésükhöz, mert bevallom nőiesen még talán egy vagy két Revlon terméket próbáltam régebben, de az újabbak közül semmit nem használtam. 

Nem oly rég szemeztem több termékkel is, de a számomra kedves árnyalat az üzletekben mindig ki volt fogyva, ezért fel is adtam a reményt.
De most mivel már webshopban elérhetők, így biztos, hogy be lehet szerezni folyamatosan a vágyott termékeket, árnyalatokat, és többek között ezért is, még nagyobb kíváncsisággal tettem velük próbát. :) 




Colorstay Brow Pencil szemöldökceruza - Dark Brown 220



Sajnos a szín nekem sötét, de ettől függetlenül mindenképp tettem vele egy próbát, mert kíváncsi voltam mennyire puha, mennyire jól kenhető, bírja e az egész napi fennlétet, mennyire erős szín, stb. 

Nos a szín ahogy írtam sötét, de a használata nagyon egyszerű. Szuper jól lehet vele dolgozni, és nagyon szépen finoman lehet vele kitölteni a megfelelő részeket. 
Szépen egységesíti a szemöldököt, és formájának köszönhetően tényleg nagyon kényelmesen és szépen lehet vele dolgozni. 
Mivel vízálló formula, így nagyon jól bírta az egész napot, egy picit sem mozdult el vagy kopott meg a nap végére sem.  Ráadásul jó sok is van benne, így ebből biztos egy darabig nem kell újat venni. 

Tényleg csak azt sajnálom, hogy a színe miatt nem fogom tudni használni, mert nagyon jó. 


Három természetes árnyalatban kapható, mégpedig a Blonde 205, Soft Brown 210, Dark Brown 220







Ára: 3.690,-Ft.




Revlon Insta-Blush pirosító stick 320 Berry Kiss árnyalat




Főként nyáron kedvelem a krémes pirosítókat, mert egyrészt könnyebben el tudom oszlatni a meleg miatt, másrészt pedig rajtam tovább bírják mint a púderes társaik. Azok egész egyszerűen eltűnnek az arcomról. 
A krémesek viszont bírják rendesen. :) 

Ezt a pirosító is újdonság számomra, többek között azért is, mert ilyen stick formájút még nem használtam, másrészt mert jobban szeretem a barackos árnyalatokat, de.........

Ez egy nagyon kellemes rózsás árnyalatú pirosító, ami eloszlatva éppen hogy csak egy szép egészséges pírt ad.

...és mivel ez nem csak egy simán krémes állagú termék, hanem krémből por állagú formula, ezért még szebb és természetesebb lesz a végeredmény, ráadásul valóban nagyon könnyen lehet vele szépet varázsolni az almácskáinkra. :) 

Olyan hatást lehet vele elérni, mintha a téli hidegben enyhén kipirult volna az arcunk. :) 






3 árnyalatban kapható: Rose Gold Kiss, Candy Kiss, Berry Kiss

Elérhető: https://revlonshop.hu/arc/pirositok

Ára: 3.690,-




Mindkét termékkel elégedett vagyok, csak azt sajnálom, hogy a szemöldök ceruza sötét, de ezt leszámítva valóban jók és jól kihasználhatók. 

Megjegyzések

  1. Nekem van egy Revlon Photoready Prime + anti shine balm primerem, még a nyáron vettem Londonban, aztán még ki sem próbáltam, elfelejtkeztem róla. Köszi az írást, így most előveszem, és használni kezdem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, erről a primerről sok jót hallottam. :) Ha kipróbálod és tényleg jó, akkor megírod mennyire vált be? :) Én köszönöm, hogy elolvastad, és remélem hasznos volt a számodra is. :)

      Törlés
  2. Nem sok Revlon termékem volt eddig csak egy Photoready alapozó meg 2 lakk, imádtam őket :) Az alapozó egy picit csillámos volt :D Nagyon szép színe van a pirosítódnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem sok terméket próbáltam eddig a márkától, de nagyon tetszenek. 🙂

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés