BWT Kihívás - Az eltelt 1 hónap után




Sziasztok! 

Kb. 1 hónappal ezelőtt írtam, hogy a BWT jóvoltából rész veszek egy kihívásban , mégpedig egy 30 napos vízivás kihívásban. :) 

1 hónapon keresztül csak ebben a palackban készített magnéziumos vizet ittam, napi 2,3 - 3 litert. 

Egyrészt sokkal jobban érzem magam a bőrömben így az eltelt idő után, mert nem csak a bőrömnek tettem ezzel jobbat, hanem az egész testemnek. :) 

Ráadásul refluxos vagyok, de mióta ezt a vizet kezdtem el inni, sokkal kevesebbszer jön rám a fuldokló köhögés, ami nagyon megvisel. 
De miután ez is megszűnőben van (remélem) szinte biztos, hogy ennek a kancsónak és a benne megszűrt víz hatásának köszönhetem.

Arról nem is beszélve, hogy végre sikerült elérnem azt, hogy rendszeresen napi szinten fogyasszam el a kellő mennyiségű folyadékot. 





Ráadásul szuper receptkönyv is volt a kancsó mellé csomagolva, így nap mint nap fel tudtam vele dobni az italomat, aminek minden alkalommal mennyei íze és kinézete volt.

....és mivel a családomnak is megtetszett, így nekik is rendszeresen elkészítettem egy-egy finom italt még isteni smootie-t is. :D  

Köszönöm szépen, hogy megleptek evvel a kancsóval és részt vehettem a kihívásban! 
Örülök, hogy még jobban és sokkal könnyebben sikerült ráállnom a napi 2,5 liter víz fogyasztására, mert valóban jótékonyan hatott rám, kívül belül, ráadásul teljes mértékben ösztönzőleg hatott rám. :) 

Épp ezért javaslom Nektek is, hogy fogyasszatok sok folyadékot, ne csak nyáron, hanem télen épp ugyan úgy, mert a szervezetünknek mindig szüksége van rá, ráadásul biztos vagyok benne, hogy Nektek is könnyen fog menni, pláne miután megtapasztaljátok a jótékony hatását. :)  


Én biztos vagyok benne, hogy mivel ennyire rutinná vált és a refluxom is javult a magnéziumos szűrt víz fogyasztásom által, így továbbra is csak ezt a kancsót fogom használni, természetesen egy újabb szűrőbetéttel. :)  



Megjegyzések

  1. Elgondolkodtam, hogy lecserélem a régi vízszűrő kancsóm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy szuper kis kancsó, és mióta ezzel a magnéziumos betéttel szűröm a vizet sokkal jobban érzem magam. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés