Karl Lagerfeld - PRIVATE KLUB

Sziasztok! 

Ismét parfümteszttel jelentkezem, és mivel megérkezett az ősz, így egy ízig vérig őszi-téli illat a Karl Lagerfeld Private Klub, amit most be szeretnék mutatni Nektek. 



Virágos-orientális illat.
Fejillat: bergamott, citrom, rózsaszín bors
Szívillat: rózsa, ibolya, magnólia
Alapillat: mandula, pézsma, cashmeran


Fülledt erotika! 

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem erről az illatról, már csak a nevéről is egy éjszakai klub jut eszembe, noha még csak filmeken láttam ilyet, de amint megláttam a nevét és megéreztem az illatát, ez a kép ugrott be. 

Ez egy puha, meleg illat, mely nem gejl és nem is túl édes,  de mégis igazán bújós, dögös, erotikus, és szexi. 

Kifújás után azonnal egészen az agyamig hatol, amit első szippantásra iszonyatosan fülledtnek érzek, de pár perc elteltével előbújik az erotika, a privát klub fogalma. 

Ezután kibontakozik a rózsa szépsége, a magnólia frissessége, és picit később előbújik az mennyei ibolya, az édes mandula a pézsma púderességével, és a kasmír egyediségével.





Alkalomra teljes mértékben el tudom képzelni, pláne, ha valami szórakozó helyre megyünk, mert szerintem egy ilyen parfümmel a viselője abszolút középpontba fog kerülni főleg a férfiak körében, de úgy vélem, hogy ez az illat még a hölgyeket sem hagyja hidegen. 

Én ha máson érezném biztos, hogy azon lennék, hogy megtudjam mi ez az illat, mert szeretném én magam is viselni. 

Komoly összejövetelekre nem tudnám viselni, és szerintem nem is illene nagy estélyihez, de egy jó kis esti buliba mindenképp. 

Nappalra is bátran viselhető, főleg a hűvösebb időkben, csak otthon bekuckózni, vagy akár munkába is teljes mértékben, mert ez nem az az illat ami bármikor is túl sok lenne. 

Fiatalabbaknál mindenképp, de nálunk középkorú hölgyeknél is népszerű, és abszolút tökéletes viselet, kiegészítő lehet a mindennapokban. 
....és abban biztos lehet a viselője, hogy ebben a dögös illatfelhőben esélye sem lesz elrejtőzni. :) 


Ezt az illatot most akciósan is  meg lehet vásárolni a Parfum.hu webáruház oldalán, más Karl Lagerfeld illatokkal együtt. 


Megjegyzések

  1. Anikóm! Ez tipikus téli illatnak mondható? Mennyire tartós?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildim! Inkább a hűvösebb napokra ajánlom. :) Egész jól tartja magát. :) Rajtam kb 6-7 óra. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés