Christina Aguilera vs. Naomi Campbell


Sziasztok! 

Két parfüm újdonság is érkezett hozzám kipróbálásra, mégpedig két igen modern és népszerű celeb illat, az egyik Cristina Aguilera újdonsága a Definition parfümje, a másik pedig Naomi Campbell Prét A Porter Silk Collection EDT-je. 

Eddig egyszer írtam három illatról egy bejegyzésben összehasonlító tesztet, de most is úgy gondoltam, hogy mivel két celeb újdonságról van szó, így ezeket is össze hasonlíthatnám melyik miben más, erősebb, vagy épp gyengébb.  



Megjelenés éve: 2017
Illatkategória: orientális-virágos
Fejjegyek: szicíliai bergamott, olasz mandarin, piros alma
Szívjegyek: orchideák

Alapjegyek: hinoki hamisciprus, ámbra, kunkor, pézsma




Christina illatait általában a finomság, puhaság és báj jellemzik. 

Ennél a parfümnél nem érzem ki a bájt a puhaságot, hanem inkább valami erőteljes határozottságot és nyomulást.

Illatjegyeit tekintve az orintális vonal most nagyobb előtérben van mint a bájos virágos, és az ámbrának, kunkornak és a hinioki hamisciprusnak köszönhetően erőteljes számomra már már tolakodó az illata, és ezt sem a gyümölcsök sem az orchidea finomsága és a pézsma puhasága sem tudja ellensúlyozni.  




Úgy vélem ez az illat inkább a fiatalabb 20-as korosztályt célozza meg, és nekik valóban jól is áll, mert ők még annyira önfeledtek és szabadok testben és lélekben is, hogy ebben a parfümben sokan önmagukra találhatnak, és ha kellően jól és jó időben használják, nagyon megkapó is lehet. :)

Abszolút téli illat, ami inkább a nagyobb hidegben mutatja meg mélységét, és szépségét, így mindenképp ezen időszakban ajánlom a használatát. 




Naomi illatai közül egy kedvencem volt, és azt is 20 évvel ezelőtt használtam. :) Azóta egy sem tudott levenni a lábamról. 

Na nem azért mert nem voltak jók, hanem egész egyszerűen én nem találtam meg egyikben sem önmagam, nem éreztem hozzám közelállónak egyiket sem. Vagy egész egyszerűen csak öregszem, és már nem én voltam, vagyok a célközönség.

De most nagy elánnal próbáltam ki ezt az újdonságot, mert kíváncsi voltam, hogy tényleg inkább a fiatalok találják meg magukat az illataiban, vagy épp ellenkezőleg, és tud még olyan hatást gyakorolni rám, mint réges régi fiatalságom egyik kedvence. :)   



Kiadás éve: 2017
Illatkategória: orientális-virágos
Fejjegyek: bergamott, mandarin, narnacs
Szívjegyek: jázmin, narancsvirág

Alapjegyek: vetiver, cédrus, vanília, borostyán



Ebben is erőteljesebb az orientális vonal, és igen erős benne a vanília, a cédrus, a vetiver és a borostyán is, így első kifújáskor és pár perccel később sem érzem még benne a jázmin bájosságát, finomságát, mert az erős jegyek eléggé elnyomják. 






Leszáradás után 10-20 perccel már sokkal kellemesebbé, lágyabbá válik, és már megcsillogtatja magát a jázmin is, így sokkal viselhetőbbnek, és hozzám közelebb állónak érzem.  

Főként azért, mert itt már megmutatkozik a puhaság és  púderesség. 

Fél óra eltelte után pedig egészen megszelídül, és előbukkannak a napsugarak, ami a ropogós hóban megcsillan.

Ez egy olyan illat, amit bármelyik korosztály bátran viselhet.
Ráadásul nem is mondanám tucat illatnak, mert úgy vélem, hogy mindenkin más és más arcát mutatja. 
Valakin az édessége fog előtérbe kerülni, valakin pedig a virágok, és a lágyság.
Tartóssága is jó, rajtam 6-8 órát is intenzíven érezhető.



Mindkét illat beszerezhető a Drogériákban és Parfümériákban. 
  




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés